תיקון חוק הגיוס: ב'דגל התורה' שומרים על שתיקה

העיתון "יתד נאמן", מצהיר הבוקר כי גדולי ישראל מנחים את חברי הכנסת של תנועת "דגל התורה" ואת העיתון להימנע מכל עיסוק תקשורתי בחוק הגיוס בכדי שלא לפגוע בעולם התורה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראשי 'דגל התורה' אצל מרן הרב שטיינמן. ארכיון (באדיבות המצלם)

העיתון "יתד נאמן" מדווח הבוקר על הצלחתם של חברי הכנסת באישור חוק הגיוס המתוקן כאשר לצד הכתבה הנרחבת על ההישג הגדול מקדיש העיתון הצהרה מיוחדת בה מבהיר כי גדולי ישראל מנחים את חברי הכנסת והעיתון להימנע מכל עיסוק תקשורתי בחוק הגיוס בכדי שלא לפגוע בעולם התורה.

"תיקון חוק הגיוס התלוי בנפשו של עולם התורה מסור בידי שלוחא דרבנן המקבלים את הנחיות מרנן ורבנן שליט"א ועומדים בהתייעצות עם חברי מועצת גדולי התורה על כל צעד ושעל", נאמר בהבהרה.

עוד נכתב כי "בהנחיית מרנן ורבנן שליט"א נמנעים שלוחי דרבנן מכל עיסוק תקשורתי בנושא, שעלול חס ושלום לפגוע ביכולת קיומו של עולם התורה כנגד הקמים עליו".

"גם יתד נאמן כשופרם של גדולי הדור נוהג כהנחיות אלו ובלבד שכל בני הישיבות ואברכי הכוללים ימשיכו בתלמודם בלא כל הפרעה ובלא כל התנייה", מצהיר העיתון.

ב"דגל התורה" מבהירים הבוקר כי העיסוק בנושא הינו מיותר ומזיק וכי הדבר עלול להרוס את ההישגים ולגרום חלילה להסתה ועל כן בהנחיית גדולי ישראל עדיף לשתוק בעת הזאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר