5 דרכים טבעיות להפסיק לנחור בשינה

נחירות הן דבר גרוע - לאו דווקא בשבילך, אבל בהחלט עבור אלה שחולקים אתך חדר או בית שלם - תלוי כמה המצב גרוע - בלילה. הרעש המונוטוני עלול לחרב את השינה כולה ולעורר כעס רב. הנה 5 דרכים טבעיות שיפסיקו את הנחירות, או לפחות יפחיתו משמעותית את הבעיה הרעשנית (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
הגיע הזמן לשים קץ לנחירות (צילום: shutterstock)

נחירות הן דבר גרוע - לאו דווקא בשבילך, אבל בהחלט עבור אלה שחולקים אתך חדר או בית שלם - תלוי כמה המצב גרוע - בלילה. הרעש המונוטוני עלול לחרב את השינה כולה ולעורר כעס רב.

הנה 5 דרכים טבעיות שיפסיקו את הנחירות, או לפחות יפחיתו משמעותית את הבעיה הרעשנית:

לשנות את תנוחת השינה

ישנים על הגב, שימו לב: זו תנוחת השינה הגרועה ביותר לכל מי שנוטה לנחור. במקום זאת, עברו לישון על הצד, מה שיפחית את הלחץ על הלשון והצוואר - נקודות חיכוך שגורמות לנחירות.

להתקלח לפני השינה

גם אם אתם מעדיפים להתקלח בבוקר, כדאי שתדעו שנחירות נגרמות במקרים רבים ממעברי אף סתומים. מקלחת לוהטת לפני השינה תפתח את המעברים, תפחית את הנחירות, תקל על הנשימה ובאופן כללי, תעניק לכם שנת לילה טובה יותר.

להימנע משתיית יין בלילה

אם אתם נוטים לנחור, כמות קטנה של אלכוהול לפני השינה מרופפת את שרירי הגרון שלכם ומגבירה את הנחירות. ראו, הוזהרתם.

להפעיל מכשיר אדים

אלרגיות עונתיות הגורמות לנחירות, הן בדרך כלל סימפטום של אוויר יבש מאוד. הפעלת מכשיר אדים בחדר השינה לאורך הלילה תגביר את הלחות באוויר ותמזער או אפילו תמנע לחלוטין את הנחירות.

לאוורר את הכריות

קרדית האבק מחבבת מאוד את הכרית שלכם, ובמהלך הלילה, היא נודדת לאף שלכם, חוסמת את המעברים ואת הנשימה הרציפה. התוצאה? ניחשתם נכון. נחירות! הקפידו על אוורור הכריות באוויר יבש ונקי אחת לשבועיים-שלושה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר