לא רק על תבניות: 6 שימושים גאוניים לנייר כסף

מסתבר שלנייר הכסוף שמתקמט מכל נגיעה יש שימושים נוספים חוץ מלכסות תבניות חד פעמיות ולצפות מטבחים לפסח. ולמעשה, הם די גאוניים: מפתרונות לחלודה במקלחת והגברת החימום בבית ועד גיהוץ מהיר יותר. 6 שימושים גאוניים לנייר כסף (סטייל)

רוצה את השרשרת כמו חדשה? נייר כסף (צילום: shutterstock)

מסתבר שלנייר הכסוף שמתקמט מכל נגיעה יש שימושים נוספים חוץ מלכסות תבניות חד פעמיות ולצפות מטבחים לפסח. ולמעשה, הם די גאוניים.

לחדש תכשיטי זהב או כסף

צפו פנים של קערה בנייר כסף, ממלאים במים חמים ומוסיפים כף אבקת כביסה, והשרו את השרשרת או כל תכשיט אחר עשוי זהב או כסף למשך דקה אחת, והוא ייצא כמו חדש

לגהץ את הבגדים הרבה יותר מהר

הרימו את כיסוי קרש הגיהוץ, הניחו גיליון נייר כסף, החזירו את הכיסוי וגהצו כרגיל. נייר הכסף יכפיל את כמות החום שפולט המגהץ ויפחית את זמן הגיהוץ כמעט בחצי.

לחמם את החדר

הבית קפוא והחימום לא עוזר? בדומה לעיקרון שבסעיף הקודם, עטפו דיקט עץ מרובע בנייר כסף והניחו אותו מאחורי הרדיאטור כדי להגביר את החום. הטריק הזה עובד טוב יותר בהסקה מובנית. אם הרדיאטור שלכם נייד, קרבו אותו לקיר והניחו את הדיקט המצופה מאחוריו.

להיפטר מחשמל סטטי בבגדים

הבגדים שהוצאתם מהמייבש מלאים בחשמל סטטי? בפעם הבאה, לפני הפעלת המייבש, הכניסו יחד עם הבגדים כדור נייר כסף בינוני והוא כבר יעשה את העבודה וייפטר מהתופעה הטורדנית.

להסיר חלודה

מוט הווילון במקלחת מלא סימני חלודה? שפשפו את החלודה בכדור נייר כסף ולא תאמינו לתוצאה המהירה. טיפ: עשו את זה עם מוזיקה חזקה באוזניים ועדיף לעצום עיניים. כי הו, הצמרמורת.

להשחיז מספריים

אם המספריים כבר קהים ולא גוזרים טוב כמו פעם, גזרו איתם ריבוע נייר כסף לחתיכות קטנות, והם ישובו להיות חדים. כמה פשוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר