ברוך דיין האמת

אסון בבני ברק: פעוט בלע 'גולה' ונחנק למוות

פעוט כבן שמונה חודשים נפטר לפני זמן קצר לאחר שבלע "גולת" משחק ונחנק למוות. חובשים שהוזעקו לבית משפחת הפעוט פעולות החייאה ממושכות בסופן נאלצו לקבוע את מותו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הגולה שהפעוט בלע (צילום: דוברות מד"א)

טרגדיה בבני ברק: פעוט כבן שמונה חודשים נפטר לאחר שבלע "גולת" משחק ונחנק למוות. מוקדם יותר דווח כי הפעוט איבד את הכרתו בביתו ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק לאחר שנחנק. מתנדבי איחוד הצלה מסניף בני ברק ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

הפעוט פונה לבית החולים על ידי אמבולנס של מגן דוד אדום כשהוא ללא דופק ונשימה, במהלך הנסיעה ביצעו כונני איחוד הצלה וכונני מד"א מאמצי החייאה שנמשכו זמן רב ואף הצליחו לחלץ את ה'גולה' מקנה הנשימה, אלא שלמרבה הצער נקבע מותו בבית החולים לאחר שמאמצי ההחייאה נכשלו.

יחיאל וקנין מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הגענו לזירה בתוך כחצי דקה מקבלת הקריאה והתחלנו בפעולות החייאה מתקדמות על פעוט שהיה ללא הכרה. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך נסיונות החייאה לבית החולים במצב אנוש. נסיבות המקרה בבדיקה".

זאבי טפר חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בפעוט שאיבד את ההכרה במהלך משחק עם גולה שנתקעה בגרונו וגרמה לו לחנק. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות והגולה יצאה מגרונו. חשוב להרחיק מהישג ידם של פעוטות משחקים שעלולים לסכן את חייהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר