מעכשיו: קל יותר למצוא פוסטים שפרסמתם בפייסבוק

ענקית האינטרנט גוגל הטמיעה היום בשיתוף פעולה עם ענקית הרשת פייסבוק אפשרות לחיפוש פוסטים ברשת החברתית הגדולה בעולם באמצעות מנוע החיפוש של גוגל באנדרואיד (אינטרנט)

(צילום: שאטרסטוק)

מהיום - החיפוש בפייסבוק הופך לקל יותר בזכות גוגל: ענקית האינטרנט גוגל הטמיעה היום (שלישי) בשיתוף פעולה עם ענקית הרשת פייסבוק אפשרות לחיפוש פוסטים ברשת החברתית הגדולה בעולם באמצעות מנוע החיפוש של גוגל באנדרואיד.

השינוי המרענן שאמור להפוך את החיפוש בפייסבוק לקצת פחות מעצבן ויותר יעיל מגיע לאחר מו"מ ארוך שניהלו הענקיות בסופו נקבע כי פייסבוק תאפשר לגוגל לאנדקס את הפוסטים והמדיה הגלויה שברשת. משתמש שהגדיר את התוכן כשתוכן שגלוי רק לחלק מהמשתמשים, לא יופיע כלל במנוע החיפוש של פייסבוק.

נכון לעתה, השינוי הוטמע רק בחיפוש גוגל במערכת ההפעלה אנדרואיד, שם יפתחו הלינקים לרשת פייסבוק ישירות באפליקציית פייסבוק בדומה לאפליקציות רבות נוספות המפנות את הלינקים ישירות לאפליקציות. הפוסטים והתגובות שתחפשו יפתחו בדיוק במיקום בו הם מופיעים.

החיפוש הפנימי של פייסבוק ידוע כחיפוש בלתי יעיל, ולאחרונה הצהירה הרשת החברתית הגדולה בעולם כי בכוונתה לשפר את אפשרויות החיפוש. אך שיתוף פעולה עם גוגל יוכל לסייע היטב למשתמשים שמחפשים פוסטים ותגובות שכתבו משתמשים ספציפיים או בנושא ספציפי.

לפני מספר חודשים הודיע גוגל כי חתמה על חוזה מיוחד עם המתחרה הגדולה של פייסבוק - טוויטר, שנועד גם הוא לשאוב את המידע מהרשת החברתית ולהטמיע אותו במנוע החיפוש, הצעד שנועד לחזק את גוגל כמו גם את טוויטר.

אלא שבניגוד לטוויטר, משתמשי פייסבוק שחפצים בפרטיות, ולא רוצים שכל אחד יוכל לחטט בכל מה שהם כתבו אי פעם, יוכלו להגדיר בהגדרות הפרטיות כי חשיפת הפרופיל תהיה מוגבלת, שכן פרופילים מוגבלים כאמור לא יופיעו בגוגל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר