דרמה בצרפת

חילופי אש במבצע ללכידת מתכנן הפיגועים, שוטרים נפצעו

בפרבר סן דני בצפון פריז, מתנהלים חילופי אש בין כוחות המשטרה לחשודים, במהלך פשיטה ללכידת מתכנן הפיגועים, לפי הדיווחים, 3 שוטרים נפצעו ו-2 מחבלים, בהם מחבלת מתאבדת נהרגו (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בכסלו תשע"ו | 18.11.15
שוטר בפריז (צילום: Laurence Geai - פלאש90)

כוחות משטרה גדולים בצרפת פשטו הבוקר (רביעי) על פרבר סן דני בצפון פריז, בירת צרפת, במבצע משטרתי מיוחד ללכידת חשודים במעורבות במתקפת הטרור שאירעה בליל שבת, במהלך המבצע נפצעו כמה שוטרים וכמה מחבלים נהרגו.

במהלך הפעילות אירעו חילופי ירי בין השוטרים הצרפתים לחשודים שמתבצרים במקום בדירה. כוחות המשטרה קראו לתושבים להסתגר בבתיהם.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת, בפשיטה נפצעו שלושה שוטרים, 2 מחבלים, בהם מחבלת מתאבדת שהתפוצצה עם חגורת נפץ - נהרגו ושלושה מחבלים נעצרו. בנוסף, נהרג אדם נוסף מירי צלף, אך ככל הנראה מדובר בעובר אורח.

גורם במשטרה הצרפתית מסר כי מתנהל מבצע משטרתי רחב-היקף בסן דני ובמקום נמצאות יחידות עילית של המשטרה.

Read this in english

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי היעד הוא מתכנן הפיגועים, עבד אל-חמיד עבוד, אך לא ידוע אם הוא עצמו בדירה. אתר החדשות הצרפתי bfmtv דיווח כי חלק מהפעילות המשטרתית נועדה ללכוד חשוד במעורבות ישירה בפיגועים שעדיין לא נעצר. העיתון הצרפתי לה מונד מצטט מקור משטרתי לפיו שני גברים ששהו בדירה מתו בחילופי הירי. לדיווח אין אישור ממקור אחר.

יצוין כי הפעילות מתבצעת בסמוך לאצטדיון סטאד דה פראנס - אחד ממוקדי מתקפת הטרור שהותקפו בליל שבת.

במהלך הלילה, שתי טיסות "אייר פראנס" שהמריאו מארה"ב לפריז שינו את מסלול הטיסה לאחר שהתקבלו איומים טלפוניים על פצצות שהוטמנו במטוסים. חברת התעופה מיהרה להנחית את המטוסים, האחת נופתה לסולט לייק סיטי שביוטה והשניה להליפקס שבקנדה. לאחר החרדה, המטוסים נחתו בשלום והנוסעים פונו ונבדקו.

אמש בוטל משחק כדורגל בין נבחרות גרמניה והולנד באצטדיון בהאנובר בעקבות מידע שהתקבל על פצצה שהוטמנה במקום והחשש למתקפת טרור. כעבור זמן מה נמסר כי נמצאה פצצה אך הרשויות לא אישרו זאת וחלק מהגורמים אך הכחישו כי נמצאה פצצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר