אחרי 7 שעות

תם המבצע המשטרתי בפריז; 7 מחבלים נעצרו ו-2 נהרגו

אחרי שבע שעות, משטרת צרפת הודיעה כי הסתיים המבצע המשטרתי בפרבר סאן דני בפריז. במהלך המבצע נהרגו שני מחבלים בהם מחבלת מתאבדת ונעצרו 7. 4 שוטרים נפצעו (עולם)

שוטרים בפריז (צילום: Laurence Geai - פלאש90)

אחרי שבע שעות, משטרת צרפת הודיעה כי הסתיים המבצע הנרחב בפרבר סאן דני, שנועד לתפיסת מתכנן סדרת הפיגועים בפריז והמצור באזור הוסר.

במהלך המבצע שהחל בשעות הלילה, נהרגו שני מחבלים, בהם מחבלת מתאבדת שפוצצה את עצמה באמצעות חגורת נפץ לאחר שירתה בקלאצ'ניקוב לעבר השוטרים, ושבעה מחבלים נעצרו, אחד מהם רק בדקות האחרונות של המבצע.

בשלב זה טרם ברור, האם היעד המרכזי של המבצע, ה"מוח" שמאחרי הפיגועים, עבד אל חמיד עבאוד, אכן שהה בדירה המדוברת.

בנוסף, ארבעה שוטרים נפצעו במהלך המבצע, עובר אורח נורה למוות בטעות בידי צלף, כמו כן כלב משטרה נהרג מהיריות.

בכל מהלך המבצע התכנסו נשיא צרפת פרנסואה הולנד, ראש הממשלה מנואל ואלס ושר הפנים ברנאר קזנוב בלשכת הנשיא בארמון האליזה, וקיבלו עדכונים על מבצע הפשיטה בסאן דני.

בעל הדירה בה התבצרו המחבלים, סיפר כי לא ידע על זהותם. "אני לא יודע שום דבר. הבנתי שהמבצע המשטרתי מתבצע בדירה שלי, שאנשים מתבצרים בדירה שלי. לא ידעתי שהם טרוריסטים, חבר שלי ביקש ממני לארח בדירה שלי שני חברים שלו. אמרתי לו שאין בדירה מזרנים והוא השיב לי: 'זה בסדר גמור'. הם רק רוצים מים ולהתפלל. הוא סיפר לי שהם מבלגיה. התבקשתי לשרת אותם, לארח שני אנשים למשך שלושה ימים, ונתתי להם שירות. אם הייתי יודע מי הם, אתם חושבים שהייתי מארח אותם אצלי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר