הכין סכין חדה, התקלח וביקש סליחה בוואטסאפ: אישום נגד המחבל מאילת

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה באילת ופצע אישה באורח קל. על פי האישום, הוא נהג לקלל את ישראל, הכין סכין חדה וביקש מאחותו שתתפלל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הסכין בה בוצע הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי), כתב אישום נגד המחבל בן ה-24 שביצע את פיגוע הדקירה לפני כשלושה שבועות באילת, במהלכו דקר אישה ופצע אותה באורח קל.

הפיגוע התרחש בסוף חודש שעבר, מחבל הגיע עם סכין לעיר ופצע אזרחית באורח קל. היא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ושוחררה מאוחר יותר.

במקביל החלו כוחות המשטרה בשטח לחפש כל בדל מידע אודות המחבל ובשיתוף פעולה מלא עם כוחות שירות הביטחון הכללי, נעצר המחבל המגיע מאום אל פאחם ובשנים האחרונות מתגורר באילת. לדברי המשטרה, המחבל הוריד חלק מבגדיו במהלך מנוסתו ולמרות זאת נעצר וזוהה. והודה במיוחס לו.

על פי עובדות כתב האישום, המחבל ביצע את הדקירה על רקע מתיחות וגל של פיגועי טרור רצחניים ואלימים נגד אזרחים יהודים חפים מפשע וכנגד אנשי כוחות הביטחון.

המחבל נשמע מתבטא מספר פעמים בגנות היהודים ומדינת ישראל, קילל אותם וטען כי הדם שלו דם פלסטיני, וכן שמע שירים בעלי תוכן לאומני ומסית כנגד היהודים ומדינת ישראל.

בסוף החודש שעבר גמלה בליבו של המחבל ההחלטה לבצע פיגוע דקירה כלפי יהודים במטרה להרגם וזאת מתוך הזדהות עם גל הטרור.

המחבל הכין בביתו סכין שלהבה באורך 10-15 ס"מ, וידא כי הסכין חדה וחותכת, לאחר מכן התקלח והתפלל תפילה מיוחדת, הכין עצמו לכך שלא ישוב לדירה לאחר שיצא ממנה למימוש תוכניתו, מתוך מחשבה שימות לאחר ביצוע פיגוע הדקירה, הכניס את הסכין לכיס מכנסיו ויצא מהבית. המחבל צעד ברחוב באילת וחיפש אחר אנשים בעלי חזות יהודית.

בקבוצת "ווטסאפ" של משפחתו, ביקש המחבל סליחה מבני המשפחה, כתב כי הוא אוהב אותם מאוד וכי אם יהיה לו מזל הוא עוד יחזור וביקש מאחותו כי תתפלל בשבילו.

בסמוך לשעה 15:00, הגיע המחבל סמוך לתחנת האוטובוס ברחוב חטיבת גולני באילת, הבחין באישה בת 42, כשהיא עומדת לבדה בתחנה וסבר כי היא בעלת חזות יהודית. המחבל הגיח מאחורי גבה של המתלוננת ודקר אותה בצד האחורי הימני של פלג גופה העליון באזור הכתף. הסכין נשארה נעוצה בגופה של המתלוננת.

בשלב זה, הסתובבה הפצועה וכאשר הבחינה בנאשם ובסכין הנעוצה בגופה, החלה לצעוק. המחבל נמלט מהמקום לשמע צעקותיה של המתלוננת והשליך את החולצה שלבש כדי להקשות על זיהויו. שוטרים שהוזעקו למקום חיפשו אחר הנאשם, איתרו אותו ועצרו אותו.

לאור חומרת מעשיו, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב: "הנאשם הוכיח במעשיו כי הוא נחוש לפגוע ולהמית יהודים חפים מפשע מתוך מניע גזעני לאומני ודתי ותוך נכונות להקריב את חייו לשם מטרה זו. בנסיבות אלו, בפרט בימים טרופים אלה בהם מצויה מדינת ישראל במתקפת טרור גם מצד מפגעים בודדים, אשר אינם משתייכים באופן מוגדר או מובהק לארגון טרור כזה או אחר, מסוכנתו כלפי בטחון הציבור ובטחון המדינה הינה ברף הגבוה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר