הגר"ש אוירבך והגר"ש עמאר בשבע ברכות • תמונות

הגאון רבי שמואל אוירבך השתתף בשמחת שבע ברכות של מקורבו משה פישר בהשתתפות הראשל"צ רבה של ירושלים הגר"ש עמאר ונשא דברי ברכה: "קום ועשה להמשיך את דרך הקודש" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הגאון רבי שמואל אוירבך השתתף אמש (רביעי) בשמחת שבע ברכות של מקורבו משה פישר אשר נערכה בביתו של הרב הרמן ובהשתתפות הראשל"צ רבה של ירושלים הגר"ש עמאר.

במהלך הסעודה נשא הגר"ש אוירבך דברי חיזוק ובין היתר אמר כי "שיהיה ברכה ושמחה בבית הזה. שיזכו להגדיל תורה ולהאדירה. אנחנו חייבים גם הרבה הכרת הטוב לחתן שכולו איש חסד, בן ידידי הגדול משכבר הימים ר' שלמה שגדול מרבן שמו. החתן מהולל בתשבחות, טוב ומטיב, יש בו יראת שמים שזה העיקר, כי אם אין יראת השם אי אפשר להחזיק את הברכה.

"אני מברך אותו בכל לב שיהיה ביתו בית גדול בתורה ויראה ויזכה לדורות ישרים מבורכים ומוצלחים, ואי אפשר מזה אפילו לא לרגע אחד, הקב"ה יעזור שניפטר מהגזרות הקשות והרעות שמעבירים את ישראל מהדת - גזירות שמד נוראים שלא נשמע כמותם.

"אנחנו ממשיכים לבנות בתים בישראל שזה בקום ועשה להמשיך את דרך הקודש. וגם אנחנו צריכים להתחזק ולא להיגרר אחרי מי שמצהירים בגלוי שרוצים לעקור. הקב"ה יחזק אותנו וירומם את קרן התורה וניפטר מהגזרות הרעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר