האסטרונאוט צייץ וחובבי העב"מים נזעקו

בתמונה שצייץ האסטרונאוט האמריקני סקוט קלי נראה כוכב מוזר למדי שחובבי הקונספירציות בטוחים כי הוא לא אחר מאשר עב"מ המשמש חייזרים. מה האמת? לא תאמינו (דיגיטל, ברשת)

(צילום: סקוט קלי)

צילום מהחלל הקפיץ את חובבי הקונספירציות: האסטרונאוט האמריקני סקוט קלי שוהה בתחנת החלל הבינלאומית כמעט שנה ברציפות ומעלה לעתים תכופות לחשבון הטוויטר שלו תמונות מרהיבות אותן הוא מצלם מתחנת החלל הבינלאומית.

אמש העלה האסטרונאוט הוותיק לחשבון הטוויטר שלו תמונה המתעדת את צפון הודו בלילה כשהוא כותב Day 233. Once upon a star over Southern India. #GoodNight from Int. space_station! (היום ה-233, כוכב מעל לצפון הודו, ערב טוב מתחנת החלל הבינלאומית).

בתמונה נראה כוכב מוזר למדי שחובבי הקונספירציות בטוחים כי הוא לא אחר מאשר עב"מ המשמש חייזרים, כשלטענתם האסטרואנוט קלי העלה בכוונה את הצילום של הכוכב על מנת לרמוז ליושבי כדור הארץ על קיומם של החוצנים, זאת מכיוון ש"לספר על כך הוא אוסר לו".

אז מה האמת? ככל הנראה מדובר בסך הכל באחד מעשרות העצמים הבולטים של תחנת החלל הבינלאומית הנחשבת לאחד מהיצירות המורכבות ביותר בעולם וכוללת לא מעט חלקים היוצאים ממנה ונראים באופן תדיר בתמונות הרבות שמשוחררות משם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר