השם יקום דמו

ר' אהרון יסייב יצא מתפילת מנחה ב"בית פנורמה" ונדקר למוות

הותרו לפרסום שמות הנרצחים בפיגוע בתל אביב: הרב אהרון יסייב וראובן אבירם הי"ד, שנדקרו למוות באמצע תפילת מנחה. "הוא הלך להתפלל ולא חזר. הוא היה איש שכולו טוב, כולו חסד" (חדשות)

(צילום: מוטי קרליץ, זק"א תל אביב)

הותרו לפרסום שמותיהם של הנרצחים בפיגוע הקשה שאירע היום (חמישי) בתל אביב. מדובר ברב אהרון יסייב הי"ד שעבד לפרנסתו בבניין בית פנורמה שם נרצח על ידי המחבל בשעה שיצא מתפילת מנחה, וראובן אבירם הי"ד, בן 51 מרמלה.

הרב יסייב נולד לפני 32 שנה בשכונת אבו כביר בתל אביב, ולאחר שחזר בתשובה עבר להתגורר בחולון ונמנה על בני הקהילה החרדית המקומית. מכריו מספרים על "אדם מיוחד שאהב תמיד לעזור ולסייע במאור פנים ובחפץ לב".

המחבל שביצע את הפיגוע מועבר לחקירה (חטיבת דובר המשטרה)

"הוא היה איש שכולו טוב, איש שכולו חסד", אומרים שכניו ההמומים. המנוח נמנה על הקהילה הבוכרית והיה מקורב לאבני העיר.

כמידי יום, גם הבוקר הוא הגיע לעבודתו בחנות סקאל בבית פנורמה בדרום תל אביב, ובשעות הצהריים יצא להתפלל במניין הקבוע בגלריה לתשמישי קדושה הממוקמת בקומה השנייה של הבניין.

(צילום: מתוך ynet)

אברהם, מעסיקו של הנרצח, סיפר: "בן אדם חרדי שעבד לפרנסתו, השאיר אישה וחמישה ילדים. הוא עבד אצלי כמעט 7 שנים. הלך להתפלל, הלך ולא חזר".

בית הכנסת לאחר הרצח (צילום: מוטי קרליץ, זק"א תל אביב)
(צילום: מוטי קרליץ, זק"א תל אביב)
(צילום: מוטי קרליץ, זק"א תל אביב)

לאחר התפילה, יצא הרב יסייב בחזרה לעבודתו אולם אז תקף אותו המחבל המרצח כשהוא דוקר אותו בסכין בפלג גופו העליון. המנוח איבד את הכרתו והמתפללים והעובדים ניסו לבצע בו פעילויות החייאה אולם צוותי ההצלה נאלצו לקבוע את מותו.

הרב יסייב הותיר אחריו את רעייתו וחמשת ילדים הלומדים במוסדות התורניים בעיר חולון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר