האלמנה ספדה לבעלה בבכי:

"מודה לה' על 22 שנה. תבקש ממנו שיתן לי כוחות"

אלפי בני אדם ליוו למנוחות את הקדוש הרב יעקב דון הי"ד, שנרצח בפיגוע הקשה בגוש עציון. אלמנתו ספדה לו: "מודה לקב"ה על 22 שנה שחיינו יחד. תתחנן לה' בגן עדן שיתן לי כוחות" (חדשות, בארץ)

הלווייתו של יעקב דון הי"ד (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

אלפי בני אדם ליוו היום (שישי) למנוחות את יעקב דון הי"ד, שנרצח בפיגוע הקשה אמש בגוש עציון. הנרצח נטמן בבית העלמין בכפר עציון. אלמנתו, שרה, ספדה לו בבכי: "יעקב אהוב שלי. תמיד רצית שאדבר באירועים שלנו והנה עכשיו זה קורה. אהוב ליבי, תמיד אמרת לי 'במה זכיתי שאת אשתי?', אבל אני זו שזכיתי. זכיתי בבעל אוהב, קשוב.

האלמנה הוסיפה בכאב: "כמה רגישות וחום הייתה בך, לי ולילדים ולהוריך. היית אדם הכי פשוט במובן הכי ענק - לא רצית שום דבר. אני לא תופסת שמה שהיה לא יהיה. אני מודה לקב"ה על 22 שנה מאושרות שחיינו ביחד. מלמעלה בגן עדן בבקשה תתחנן לקב"ה שייתן לי כוחות".

הלווייתו של יעקב דון הי"ד (יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין השתתף בהלוויה ונשא הספד: "בלב קרוע התכנסנו כאן היום בכדי להיפרד ממך. היית קודם כל אדם, מצאת חן בעיני אלוקים והאדם. מחר נקרא על יעקב אבינו שחלם מצד אחד על סולם על הקרקע, ומן הצד השני עם הראש למעלה, ממש כמוך . היית איש של ערכים וסולמות שתמיד בדרך למעלה. היית דוגמה ומופת".

אדלשטיין הוסיף, "אנחנו מתמודדים עם טרור. נמשיך עם כל הקושי תוך הבנה שהמציאות הזאת צריכה להשתנות. צריכה להיות ענישה ראויה לאלה שנשלחו ולאלה ששלחו. לא ניתן לחיות יותר ברולטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר