האזינו להקלטה

הגר"צ גרינזהויז: "הפלס זייפו חתימה שלי"

עיתון הפלס פרסם מכתב של רבנים המזוהים עם הפלג הירושלמי, בו הם תוקפים את תיקון חוק הגיוס. ל'כיכר השבת' הגיעה הקלטה בה מצהיר אחד הרבנים כי חתימתו זויפה: "פשוט זיוף". האזינו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"צ גרינהויז (צילום: באדיבות המצלם)

האם עיתון "הפלס" של הפלג הירושלמי זייף חתימה של רב על מכתב נגד תיקון חוג הגיוס? על פי הקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" התשובה חיובית בהחלט.

הבוקר (שישי) פרסם העיתון מכתב של ראשי ישיבות ורבנים, רובם מזוהים עם הפלג הירושלמי, אשר כותבים כנגד חוק הגיוס המתוקן ואוסרים כל הסכמה על הצבעה על החוק החדש. על המכתב חתומים הגרא"ד אוירבעך, הגרב"צ בורדיאנסקי, הגר"ש מרקוביץ, הגר"א מיטלמן, הגר"א דויטש, הגר"צ פרידמן, הגר"י ארנברג, הגר"מ שמידע, הגר"צ שינקר, הגרב"ש דויטש, הגר"ז שפירא, הגר"ט נוביק, הגר"ח קצבורג, הגר"צ גרינהויז.

בנוסח המכתב כותבים הרבנים: "בנוגע לדרישת השלטונות בארה"ק, בעניין בני הישיבות הק' אשר בעזהי"ת לא תקום ולא תהיה חלילה. הננו להודיע דעת תורה כפי שקיבלנוה מרבותינו זיע"א שאסור ללכת לצבא, ובשום אופן אסור לאפשר לקחת, וכל אב צריך לשמור את ילדיו ממזימות אלו וצריך למסור נפש על זה".

המכתב שפורסם בהפלס עם חתימתו של הרב גרינהויז

כאמור, אחד הרבנים החתומים על המכתב הוא הגר"צ גרינהויז, ראש כולל ברכסים. אלא שבהקלטה מהבוקר שהגיעה לידי "כיכר השבת" הרב מצהיר כי מדובר בזיוף מוחלט של חתימתו.

"קרה איזה פאנצ'ר ששמו חתימה שלי בהפלס על משהו. זה פשוט זיוף. אפשר לפרסם לכולם זה זיוף. זה לא נכון בכלל זה זיוף. לא קשור אליי בכלל. ה' יעזור שלא ייצא תקלות כאלו" אמר הרב.

מעיתון "הפלס" טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר