בשל איום משפטי

שיעורו של הראשל"צ הגר"י יוסף לא יועבר ברדיו "קול ברמה"

רדיו "קול ברמה" לא ישדר יותר את שיעוריו השבועיים של הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, זאת בין השאר בשל איום בתביעה משפטית מבעלת הזכויות על שידור השיעור (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"י יוסף, לא בקול ברמה (צילום: פלאש 90)

רדיו 'קול ברמה' הודיע הערב (מוצ"ש) כי יפסיק להעביר את שיעוריו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, וזאת בין היתר גם בשל אלימות שהופנתה כלפי נסמנכ"ל הטכני ברדיו רפי אוחנה שהגיע בשבוע שעבר לשדר את השיעור מבית הכנסת.

בהנהלת הרדיו סיפרו כי במקביל נשלחה אליהם התראה משפטית על ידי עו"ד דוד הלפר המייצג את 'דר וסוחרת', האוסר עליהם לשדר את השיעור.

"לאחר שבחודשים האחרונים נעשו מאמצים כבירים מצד הרדיו להמשיך ולשדר את שיעורו של הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א מבית הכנסת היזדים" נאמר בהודעת הנהלת התחנה, "מאמצים בהם היו מעורבים גם גדולי ישראל ואישי ציבור, ולאחר שהשבוע התקבלה התראה משפטית חריפה האוסרת את השידור ואף מאיימת בתביעה כלכלית ולאחר שחייהם של עובדי התחנה כמו גם ציוד יקר ערך הועמדו בסכנה במוצאי שבת שעברה תוך גרימת חילול ה נורא ופגיעה פיזית בעובדי התחנה".

"הוחלט בשלב זה לכבד את הדרישות האמורות ולנסות ככל האפשר להשכין שלום אחווה ורעות בקרב מחנה ה' בבחינת 'והמשכיל בעת ההיא יידום', כרדיו שהוקם על ידי מרן זיע"א ומכיר לו טובה יום יום נמשיך ללכת לאורו ולאורם של גדולי ישראל ככל אשר יורונו".

כזכור, בשבוע שעבר הותקף איש 'קול ברמה' באלימות במהלך השיעור. בהמשך, הראשל"צ הגר"י יוסף תקף את בעלי הרדיו וכינה אותם "רשעים". שבוע קודם לכן הציגה "קול ברמה" את חתימת הרב יוסף בה הוא מאשר להם להעביר את השיעור, אך במהרה הוציא הרב מכתב נוסף האוסר זאת.

יצוין כי השיעור עובר מידי שבוע בשידור חי באתר "כיכר השבת" וברדיו 'קול חי' ו'רשת מורשת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר