יצר קשר בסקייפ

המחבל הנמלט מפיגועי פריז: "חושש מהמשטרה ומדאעש"

חבריו של סלאח עבד א-סלאם שנמלט לאחר מתקפת הטרור בפריז סיפרו כי הוא ביקש מהם עזרה בכדי לעבור מבריסל בה הוא מתחבא כעת לדבריהם - לסוריה: "חושש שגם דאעש מחפש אותו" (בעולם)

זירת פיגוע בפריז לצד המחבל שנמלט (צילום: Laurence Geai/Flash90)

המחבל הנמלט שוהה בבריסל? בראיון לרשת ABC סיפרו חבריו של סלאח עבד א-סלאם, המחבל שנמלט לאחר מתקפת הטרור בפריז, כי הוא ביקש מהם עזרה בכדי לעבור מבריסל בה הוא מתחבא כעת לדבריהם - לסוריה.

לטענת חבריו של סלאח, ביום שלישי הוא יצר איתם קשר בתוכנת הסקייפ וסיפר כי לא רק המשטרה מחפשת אותו, אלא גם ארגון הטרור דאעש שבשמו פעל. להערכתו, בארגון כועסים על כך שהוא לא פוצץ את עצמו במתקפת הטרור כמו חבריו.

כזכור, אחיו של סלאח, איברהים, לקח גם הוא חלק במתקפת הטרור והתאבד. אח נוסף של השניים, עבד, קרא לסלאח להסגיר את עצמו למשטרה ואמר כי הוא מאמין שסלאח "לא נמצא במקום רחוק".

המחבל הנמלט ברחובות פריז, שעות קודם הפיגועים (מתוך "סקיי")

מוקדם יותר היום נשלחו כוחות גדולים לרחובות בריסל וזאת בשל הודעת הרשויות בבלגיה על "איום ממשי" למתקפת טרור זהה למתקפה בפריז, מרכזי קניות בבריסל נסגרו וברחובות מסתובבים משוריינים.

לפי דיווחים בכלי תקשורת בלגיים, נמצא מצבור נשק בפשיטה לילית שקיימה המשטרה במולנבק - פרבר בו גדל ה"מוח" שמאחורי מתקפת הטרור בפריז לפני כשבוע. בפשיטה נמצאו חומרים כימיים וחומרי נפץ. ההערכות הן כי איתור מצבור הנשק השייך לג'יהדיסטים הוא הסיבה לכוננות הגבוהה ביותר ברחבי בריסל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר