המסר השבועי: אל תמכרו את ארץ ישראל לאמריקנים

יש הרבה התלבטויות בממשלת ישראל, ארה"ב מבטיחה להם כסף. אוי ואבוי לנו אם נמכור אפילו סנטימטר אחד של אדמת הקודש בעבור כסף, ישראל לא להיבהל ולא להשתכנע. בורא עולם קורא לבני ישראל: 'תבואו אליי ואני אעזור, אני אציל ואני אגן עליכם!'

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, בורא עולם, ברא אותנו לכבודו והעולם הזה שלו! לא ברא את העולם הזה כדי שיאכלו אחד את השני ויהרגו אחד את השני, ברא את העולם הזה לאהבת-חינם, כדי שיוותרו זה לזה ויאהבו זה את זה. ברא את העולם כדי שיקיימו את עשרת הדיברות. ברא את העולם ואת מדינת ישראל, ארץ הקודש. ברא את היהודים שיגורו במדינת ישראל, אדמת הקודש, שהיא מקור הברכה והשפע לעולם. בורא עולם מגן על ארץ ישראל ועל אדמת הקודש ועל היהודים שגרים בארץ ישראל.

בורא עולם כועס מאוד מאוד כשרוצים לקחת חלקים, אפילו סנטימטר, מארץ ישראל - שלא יעזו! מדינת ישראל אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא בלבד, אין לאף אחד אחר בעלות עליה! בורא עולם רוצה לשים כאן, במדינת ישראל, את כל יהודי העולם שיעלו לארץ ישראל עכשיו דחוף!

מה שקורה בעולם ובאירופה, זו נורה אדומה ליהודים. אירופה הולכת והופכת למוסלמית. דאע"ש, חמאס, מוסלמים ופלסטינים – זה הכל אותו דבר. הקדוש-ברוך-הוא מסמן ליהודים דברים לא קלים באירופה ובעולם, והם צריכים לבוא בדהרה ובחיפזון לגור במדינת ישראל דחוף, החיים שווים אין-סוף!

כל מדינה, נשיא או אדם, שפוגעים במדינת ישראל ובעם היהודי שבמדינת ישראל, כמו שאירופה מחרימה מוצרים מישראל - הקדוש-ברוך-הוא מטפל בהם בצורה קשה, פוגע בהם, מסבך ומסכסך ביניהם ומוסיף להם גם את איתני הטבע שפוגעים בהם. החרם באירופה לא יעזור להם, הם יפלו ויפסידו, הפרנסה בידי בורא העולם ולא בידי אף אדם. כל מדינות העולם - תיזהרו להתעסק עם מדינת ישראל! לא לפגוע באדמת הקודש, היא לא שייכת לכם ולא לפגוע ביהודים שגרים באדמת הקודש!

העולם הולך ומתחדש. העולם הישן הולך ומתכלה ובמקומו יהיה עולם חדש של שלום, אהבה ואהבת-חינם.

הקדוש-ברוך-הוא מראה לעולם כולו שהוא שולט וכוחו בכל מקום. בורא עולם נותן בעולם עשר מכות כמו שהיו במצרים בגאולה הראשונה, כדי שהיהודים יראו את הניסים וכדי שהגויים יכנסו לפחד וחלחלה ולא יתעסקו עם מדינת ישראל.
דאע"ש הם ממזרים, אין להם דין ואין דיין. הם מוכיחים לכולם שהם השולטים, כדי שכולם יפחדו מהם. דאע"ש והמוסלמים רוצים להפוך את כל העולם למוסלמים קיצוניים. תימשך שפיכות דמים גדולה מאוד על ידי דאע"ש וכל מיני אנשים, כשמטרתם להפוך את העולם למוסלמי. לא יעזור להם כלום - הם לא יצליחו.

כל היהודים בעולם חייבים לעלות לישראל! מקום ההגנה הטוב ביותר בעולם ליהודים – זו מדינת ישראל! במדינת ישראל לא חסר כלום. לא חסרה עבודה, לא חסר נוף, כל מה שהאדם רוצה - יש בשפע.

כל מי שנוסע לחו"ל, שייסע אך ורק לדבר מצווה, חתונה, בר מצווה וכדו'. העשירים הגדולים, אלה שמושקעים בחו"ל או שעומדים להשקיע, יכולים לנסוע לשלום ולחזור לשלום, אם זה מביא תועלת למדינת ישראל. מי שעושה לתועלת עצמו - יפסיד. מי שעושה לתועלת מדינת ישראל וגם לעצמו – יצליח. מדובר רק בעשירים הגדולים, לאחרים אסור, הם יפסידו את כל הכסף.

יהודים להיזהר מאוד מהתבוללות בארץ ובעולם. מי שחי עם גוי או גויה, יש עוד הזדמנות לגייר אותם דחוף ולעלות לארץ. בקרוב ביותר ימליך בורא עולם את המשיח, בדור הזה! אחר כך אי אפשר יהיה להתגייר.

הקדוש-ברוך-הוא עשה ועושה תוהו ובוהו בעולם. גוג ומגוג זה בחו"ל, לא במדינת ישראל, לא במדינת ישראל! הקדוש-ברוך-הוא עושה בלבול בעולם כולו, מגדל בבל גדול. בלבל את האנשים בעולם, הם לא יודעים מי הוא זה ומה הוא זה. כל ההולכים נגד מדינת ישראל וכל שונאי ישראל - האדמה תיפתח את פיה ויבלעו באדמה.

יש הרבה התלבטויות בממשלת ישראל, ארה"ב מבטיחה להם כסף. אוי ואבוי לנו אם נמכור אפילו סנטימטר אחד של אדמת הקודש בעבור כסף, ישראל לא להיבהל ולא להשתכנע. בורא עולם קורא לבני ישראל: 'תבואו אליי ואני אעזור, אני אציל ואני אגן עליכם!'

מנהרות מרצועות עזה לישראל - ממשיכים לחפור 24 שעות ביממה. השיגעון של החמאס, רוצה להפתיע ישובים ובסיסי צה"ל. צבא-הגנה-לישראל, השב"כ, המוסד וממשלת ישראל - לבדוק היטב היטב את המנהרות שבאות מרצועת עזה. לא להאמין להם, הם לא רוצים שלום, הם רוצים לקחת את ישראל ולזרוק את היהודים לים. אם אין מדינת ישראל - לא יישאר יהודי אחד על פני כדור הארץ, הם רוצים שהעולם יהיה שייך רק למוסלמים.

הערבים בצפון, בדרום ובמזרח ירושלים, לא תמימים. יש קנוניות בחברון שמתאמנים בירי. לא להאמין לאף ערבי - חבר או לא חבר. לא להאמין לאף אחד בזמנים כאלה קשים, כל אחד 'כבדהו וחשדהו'.

סוריה נמחקת ונהרסת. דאע"ש ישמידו אותה, את חיזבאללה, את תורכיה ואת עיראק.

מצרים, המוסלמים הקיצוניים ודאע"ש רוצים לפגוע בסיסי, הם לא מפסיקים. סיסי תיזהר מפני כל מי ששומר עליך. חוץ מהרעב הכבד במצרים, יש גם אבטלה קשה, יש מכות קשות במצרים וימשיכו להיות.

איראן בבהלה והלם ממדינת ישראל. תאוותה של איראן להיות מעצמה. אם יהיו לה פצצות כימיות ואטום, היא תהיה מעצמה, חס ושלום.

ירדן מחכה לשים את כל ארבעת מיליון ויותר הפליטים, על גבול ישראל, לכן הם רוצים שלום.

מדינת ישראל שמורה ומוגנת, ענן אש מסביב למדינת ישראל. מדינת ישראל, עם ישראל - לא להתרגש מהחרם. ריבונו של עולם יעשה להם 'בית ספר'. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה ויסתבכו עם עצמם ויהיה להם תוהו ובוהו.
הטהרה נלחמת נגד הטומאה, הטומאה גוססת ומתאבדת לפגוע בטהרה.

איתני הטבע, רוחות קשות, גשמים ושיטפונות, רעידות אדמה, אש והתפרצויות הרי געש, תסבוכות על פני כדור הארץ וגוג ומגוג בחו"ל - אלה עשר המכות שהיו במצרים, היום כל מכה היא מאה מכות. היהודים שנמצאים במדינת ישראל - תהיו שמחים בחלקכם, תאמינו בקדוש-ברוך-הוא על כל הטוב שנותן לנו. למרות הדברים הקשים במדינת ישראל, להמשיך את החיים כרגיל, בביטחון ואמונה.

כל המשוחדים, הגנבים, הרמאים, הנואפים, אנשי הזימה בעלי הצווארון השחור או הלבן, הקדוש-ברוך-הוא מנפה, מנקה ומגלה את כולם בפרהסיה. מי שיחזור בתשובה ויפסיק את הרע – הקדוש-ברוך-הוא לא יביך אותו בפרהסיה - בתנאי שיתקן את המעוות. אף אחד לא יכול לברוח מהקדוש-ברוך-הוא, חבל על הזמן, לעשות תשובה ולקיים את עשרת הדיברות.

גדולי ישראל, אנשי רוח ורבנים, צריך הרבה תפילות כדי שלא יתנו חס ושלום, חלקים לערבים מאדמת הקודש, שלא יהיה כמו גירוש היהודים מגוש קטיף. להמשיך לקיים את עשרת הדיברות - זה העולם המודרני, מי שלא מקיים את עשרת הדיברות נמצא בעולם הפרימיטיבי ובסופו של דבר מסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא ועם החוק בכדור הארץ.

למרות הכל, אנחנו היהודים בארץ ישראל מחובקים ומלוטפים מהקדוש-ברוך-הוא, הוא מגן על גבולותינו ועל מדינת ישראל כדי שלא יקרה שום נזק. ועם זאת יהודים, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.

חודש כסלו, חודש של ניסים ונפלאות, חודש של שמחה. הקדוש-ברוך-הוא נתן לנו את החודש הזה כדי לשמוח איתנו. משיח זה דרך אלוקים, הקדוש-ברוך-הוא עושה הכל בדרך שלו - וגם מתי ימליך את מלך המשיח. יהודים יקרים, צריכים להיות בהמתנה לא קלה כדי לקבל את המתנה, את היום המיוחל של המלכת מלך המשיח, בזמן הקרוב ביותר, באדמת הקודש ארץ ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר