"תביאי כסף או שאני דוקר"

בתוך שבוע: צעיר שדד שלושה בנקים באשדוד ונתפס

צעיר מאשדוד הצליח בתוך שבוע לשדוד שלושה סניפי בנק, זאת באמצעות שימוש בפתק מאיים: "תביא 20,000 שקל או שאני דוקר". במשטרה הוקם צח"מ ושוטר הצליח ללכוד אותו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

שדד שלושה בנקים תוך שבוע ונתפס: שוטרי תחנת אשדוד הצליחו ללכוד חשוד בשוד של שלושה סניפי בנק בעיר תוך שבוע.

מעצרו יצא אל הפועל רגע לפני שיצא לבצע שוד נוסף באחד מסניפי הבנקים בעיר. הוא נהג לבצע את השוד באמצעות פתק מאיים עליו נכתב: "זה שוד. תביא מיד 20 אלף שקל, או שאני דוקר עכשיו פה מישהו".

מאז השוד הראשון, הקימו במרחב לכיש צוות חקירה מיוחד, החוקרים הבינו כי בכל מעשי השוד היה דפוס פעולה קבוע ושיטתי של השודד. על פי החשד וכעולה מכתב האישום, החשוד היה נכנס לבנק וניגש לדלפק של הבנקאית. הוא היה מגיש לה פתק בו מוצגת דרישה לקבל כסף ואם לא איום בדקירה.

לפני עשרה ימים, הצעיר נכנס לסניף בנק לאומי ברחוב חיים משה שפירא, הצליח לשדוד אלפים בודדים מהקופאית ונמלט.

ארבעה ימים קודם לכן דווח למשטרה על שוד נוסף. הפעם החשוד נכנס לבנק דיסקונט בשדרות הרצל, שדד באמצעות פתק כעשרת אלפים שקלים ונמלט מהמקום. בתחילת החודש בשעות הבוקר, החשוד נכנס לבנק הפועלים ברח' הציונות ושדד באמצעות פתק אלפיים שקלים.

רס"ל זכר טורנקוב מבילוש משטרת אשדוד שעצר את החשוד סיפר: "בשעה 17:30 לערך נכנס אדם שעונה לתיאור שאנחנו מכירים מהאירועים הקודמים, כשלראשו כובע ומשקפיים. הוא נכנס לתוך סניף בנק דיסקונט ברובע ב׳ בעיר אשדוד. הוא הסתובב בבנק ויצא החוצה. זיהיתי אותו ויצאתי בעקבותיו".

"ביקשתי ממנו להזדהות וערכתי חיפוש על גופו והוא בתגובה נלחץ מאוד כשפניתי אליו. במהלך החיפוש מצאתי בכיס מכנסיו פתק הכתוב בכתב ידו ובו דרישה לקבל כסף ואם לא איום בדקירה. מיד הבנתי כי מדובר בשודד אותו אנחנו מחפשים", הוסיף.

במפלג התשאול של משטרת אשדוד עלה כי החשוד ביצע את המעשים על רקע חובות בשוק האפור והתמכרות להימורים. עוד עלה במהלך החקירה כי החשוד שינה את חזותו. הסתפר והתלבש אחרת. באחד המקרים אף ביצע את השוד כשהוא לבוש במדי צבא מהמילואים. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו נמצאו הפתקים עמם ביצע את מעשי השוד וחלק מפרטי הלבוש שזוהו במצלמות האבטחה.

כאמור החשוד במעשי השוד, תושב העיר בן 26, נעצר ונחקר במפלג התשאול של משטרת אשדוד. מעצרו הוארך מספר פעמים והיום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית משפט מחוזי באר שבע ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

מפקד משטרת אשדוד סגן-ניצב נועם שקל שיבח את פעילות שוטריו בשטח והוסיף: "כל משרדי התחנה עמלו רבות בכדי לפענח את מקרי השוד וללכוד את החשוד במעשה. הקמנו צוות חקירה מיוחד והצבנו שוטרים מחוץ לכל הבנקים בעיר ובתוכם, תוך ניסיון להתחקות אחר החשוד במעשה ובמטרה למנוע את השוד הבא. הפעילות הוכיחה את עצמה והובילה למעצר החשוד ולכתב אישום נגדו. על אף שבאירועים אלו לא הופעלה אלימות פיזית וכפועל יוצא גם לא היו נפגעים, מעשיו היו חמורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר