הפצוע משחזר:

"מונית נכנסה בנו, יצאנו והוא רץ עם סכין, אחד הנוסעים ירה בו"

שמואל שפירא, שנפצע קל בפיגוע הבוקר בצומת כפר אדומים משחזר את רגעי האימה: "מונית נכנסה בנו, יצאנו החוצה והוא רץ לעברנו עם סכין, אחד הנוסעים ירה בו והוא נפל". צפו (חדשות, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שמואל שפירא (צילום: דוברות הדסה)

שמואל שפירא (51) שנפצע הבוקר (ראשון), בפיגוע בצומת לכפר אדומים, משחזר את רגעי האימה. שפירא, מנהל ישיבה תיכונית 'צביה אילת' היה בדרכו עם מחנכים מהישיבה להשתלמות בירושלים.

"היינו בדרך לירושלים, ליד מישור אדומים מונית צהובה פלסטינית נכנסה בנו, עשינו כמה סיבובים והיא נכנסה בנו שוב פעם ולבסוף נעצרה. תוך כדי שאנחנו יוצאים החוצה הוא רץ לעברנו עם סכין", שחזר.

בשלב זה הבינו הנוסעים כי מדובר בפיגוע. "אחד הנוסעים הרב קובי לוי הצליח לירות בו. המחבל היה ממש קרוב אלי, נכנסתי חזרה לרכב והמחבל נפל על הריצפה".

כאמור, המחבל הגיע למקום במונית פלסטינית וניסה לדרוס יהודים, משלא הצליח בכך, יצא מהרכב עם סכין וניסה לדקור עוברים ושבים, אזרח שהיה במקום ירה לעברו וניטרל אותו וכעבור זמן קצר הוא מת מפצעיו.

מנחם לף ראש סניף 'בנימין' מסר: "בהגעת מתנדבי איחוד הצלה לזירה הם נתקלו באירוע עם מעורבות רכב ישראלי ומונית פלסטינית. לאחר סריקות לא אותרו נפגעים מירי או דקירות. מהמקום פונה נפגע קל לבית החולים הר הצופים כתוצאה מחבלות קלות עקב פגיעה של המונית הפלסטינית ברכב הישראלי. נסיבות המקרה בבדיקה של כוחות הביטחון. עוברי אורח סיפרו כי בוצע ירי לעבר פלסטיני שיצא מהמונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר