תיקון חוק הגיוס

ח"כ יואב קיש רוצה קיזוז בהצבעה, החרדים מתנגדים

חברי הכנסת מהסיעות החרדיות מסרבות בשעות האחרונות לאפשר לח"כ יואב קיש (הליכוד) להתקזז עם חברי הכנסת הערבים בהצבעה היום בכנסת על תיקון חוק הגיוס • פרסום ראשון (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יואב קיש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פרסום ראשון: הסיעות החרדיות מסרבות בשעות האחרונות לאפשר לח"כ יואב קיש (הליכוד) להתקזז עם חברי הכנסת הערבים בהצבעה על תיקון חוק הגיוס.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות האחרונות מגששים קיש ואנשיו אצל הסיעות החרדיות בבקשה שיאפשרו לו להימנע על הצבעה בחוק הגיוס וזאת באמצעות קיזוז עם אחד מחברי הכנסת הערבים.

אך בסיעות החרדיות הודיעו כי אינם יאפשרו קיזוז וכי מדובר בחוק שמגיע בעקבות ההסכם הקואליציוני וכל חברי הקואליציה חייבים להצביע בעד.

קיש מנסה להימנע מהצבעה בעד החוק וזאת בשל היותו אחד ממובילי המאבק ל'שוויון בנטל' קודם כניסתו לכנסת, גם בוועדת חוץ וביטחון הוא נמנע מלהצביע והוחלף על ידי ח"כ יואב בן צור מש"ס.

כעת יאלץ קיש להצביע בעד החוק למרות הלחץ המופעל עליו. יצוין כי גם במידה וקיש יבחר להיעדר ואפילו להצביע נגד, חוק הגיוס לא נמצא בסכנה וזאת בשל החלטת חברי הכנסת הערבים שלא להשתתף בצבעה על חוק הגיוס.

מלשכתו נמסר ל"כיכר השבת": "ח"כ יואב קיש מקיים פגישות ושיחות בנושא חוק הגיוס. חה"כ יואב קיש לא מקוזז ודבק בהחלטתו לא להצביע בעד חוק הגיוס ללא השינויים שביקש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר