השם יקום דמו

הותר לפרסום: החייל זיו מזרחי הגיע להפעיל בלון תצפית ונרצח

החייל זיו מזרחי הגיע לתחנת הדלק בכביש 443 כדי להפעיל בלון תצפית החולש גם על ביתו בגבעת זאב, המחבל בן ה-16 ניצל את העובדה שהיה לבד ודקר אותו למוות. קצינה נפצעה קל (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בכסלו תשע"ו | 23.11.15
(צילום: Muammar Awad/Flash90)

הערב (שני) הותר לפרסום כי זיו מזרחי, חייל צה"ל מגבעת זאב, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה שאירע מוקדם יותר בכביש 443. מתחקיר ראשוני עלה כי המחבל בן ה-16 ניצל את העובדה שמזרחי נותר לבדו לאחר תאונת דרכים קלה בה היה מעורב ודקר אותו למוות. כוחות הביטחון ירו לעבר המחבל והוא חוסל במקום.

זירת הפיגוע (צילום: Muammar Awad/Flash90)

מדובר צה"ל נמסר: "היום, י"א בכסלו תשע"ו, 23 בנובמבר 2015, נפל חייל צה"ל טוראי זיו מזרחי ז"ל, 18, מגבעת זאב, בפיגוע הדקירה בתחנת הדלק בכביש 443. במהלך הפיגוע נהרג החייל טוראי זיו מזרחי ז"ל ונפצעה קצינה. הקצינה מקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הודעה נמסרה למשפחתו של החייל ההרוג. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

(צילום: Muammar Awad/Flash90)
(צילום: Muammar Awad/Flash90)

מזרחי הגיע לתחנת הדלק יחד עם קצינה נוספת כחלק מפעילות איסוף קרבי ובכדי להפעיל בלון תצפית החולש גם על גבעת זאב, בה מתגורר החייל. הרכב שבו מזרחי נסע נפגע מרכב אחר ובשלב שמזרחי אסף פרטים מהרכב הפוגע רץ לעברו המחבל ודקר אותו למוות.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא אחמד ג'מאל אחמד טה מהכפר קטנה ליד ירושלים. במהלך הירי של כוחות הביטחון לעברו, פגע אחד הקליעים במכוניתה של אזרחית ישראלית והיא נפצעה באורח קל מרסיסים. היא קיבלה טיפול רפואי ראשוני במחסום מכבים ולאחר מכן פונתה לבית החולים שערי צדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר