ברקת נכנע

ירושלים: החרדים מנעו מחטף לאישור הקמת מבנים לישיבת "חכמי לב"

ניר ברקת ביקש לבצע מחטף ולאשר הקמת מבנים ניידים עבור הישיבה התיכונית "חכמי לב" בשכונת רמות. בשל התנגדות נחרצת של סיעת יהדות התורה הוא נאלץ לבסוף לוותר על תוכניתו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ניר ברקת, ניסה לבצע מחטף (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ישיבה סוערת נערכה הערב (שני) במסגרת דיון של חברי ועדת הכספים של מועצת עיריית ירושלים, כאשר ראש העיר ניר ברקת ביקש לבצע מחטף ולאשר הקמת מבנים ניידים עבור הישיבה התיכונית "חכמי לב" בשכונת רמות. בשל התנגדות נחרצת של סיעת יהדות התורה הוא נאלץ לבסוף לוותר על תוכניתו.

במהלך הישיבה, ביקשו אנשי ראש העיר לאשר הצבת קראוונים עבור ישיבת "חכמי לב" בראשות הרב בצלאל כהן, מדובר בישיבה תיכונית חרדית לה מתנגדים גדולי ישראל.

חברי הסיעה החרדיים ניהלו מאבק עיקש במשך כשעה וחצי כשבסיומו "נכנע" ראש העיר והסכים לוותר על תוכניתו לאשר זאת כבר הערב.

ל"כיכר השבת" נודע כי ביהדות התורה חששו שברקת ינסה להעביר את התוכנית, ועל כן החתימו 11 חברי מועצה לקיום דיון שלא מן המניין על מצב בתי הספר בשכונות קריית יובל, קטמון והר חומה אולם בסופו של דבר לא נצרכו להשתמש בתוכנית.

במהלך הדיון שעלה לטונים גבוהים, דיברו הנציגים אליעזר ראוכברגר, יצחק פינדרוס ושלמה רוזנשטיין שתקפו בחריפות את תוכנית ראש העיר. לדברי אחר מחברי המועצה, סוכם כי בחודש הקרוב יישבו נציגי יהדות התורה עם ראש העיר וינסו להגיע להבנות ולפשרה מוסכמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר