אייכלר: למה אנחנו לא מצליחים למנוע פיגועים? כי חטאנו לה'

ח"כ אייכלר נאם בכנסת והתייחס למצב הביטחוני: "איך הגיע המצב שהצבא החזק ביותר, החיילים המסורים ביותר, אינם מסוגלים אפילו למנוע סכינאים? התשובה היא הלא זו ה' חטאנו לו" • צפו בווידאו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת, תמונה ראשית: יונתן זינדל - פלאש 90)

בנאום תקיף שנשא הערב (שני) ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת, הוא התייחס לגל הפיגועים וקרא להפסיק את הפילוג בתוך העם. "עם ישראל רוצה להיות מאוחד, עם ישראל הביע עכשיו הערצה והערכה למתנדבים החרדים שנמצאים ראשונים בכל אירוע. הם לא מקבלים את ההסתה".

לדבריו: "כל יום ויום וכל שעה ושעה אנחנו שומעים שאנשים נרצחים בסכינים, שלא לדבר על ירי, מול המדינה הכי חזקה באזור, הצבא הכי חמוש, המשוכלל, עם צוללות, עם מטוסים, עם ציוד וכלים שאין לאף מדינה בעולם, ואין בידיה לעצור ולמנוע מהמחבלת בת ה-16 לבוא עם סכין. הלא דבר הוא".

"עם ישראל נמצא בסכנת חיים. הדבר הבסיסי ביותר שצריך לקרות בעם שנמצא במצוקה כזאת הוא, שאף אחד לא יצא למלחמה נגד השני בתוך הגטו בו רוצחים יהודים. כאן יש אנשים בכנסת שכל מאווייהם להילחם ביהדות הנאמנה – בושה וחרפה. אני לא מדבר אליהם בכלל. אני מדבר אל עם ישראל, עם ישראל כואב ודואב על כל יהודי שנהרג. והם משסים את העם למלחמה פנימית".

"מזעקת ההרוגים והפצועים עולה שאלה: "מי נתן למשיסה יעקב וישראל לבוזזים"? איך הגיע המצב שהצבא החזק ביותר, החיילים המסורים ביותר, אינם מסוגלים אפילו למנוע סכינאים? התשובה היא הלא זו ה׳ חטאנו לו. הקדוש ברוך-הוא, הטיל עליהם אימתה ופחד, ושיתק כל אויבי ישראל, בכל המלחמות. הוא החזיק את היישוב היהודי ב-100 השנים האחרונות בנסי נסים".

"כל זמן שעם ישראל הכיר בטובתו של מקום, שאמנם צריך ״סוס מוכן ליום מלחמה״ צריך צבא, צריך נשק, צריך הכול, אבל לזכור כי ״לה׳ התשועה״. חס וחלילה, כאשר מורדים בקדוש ברוך-הוא, כאשר עושים חוקים נגד התורה, מתירים כל דבר אסור וכאשר נלחמים נגד לומדי התורה, ומציגים אותם כפרזיטים, אבדנו רבים מן הזכויות הרבות שיש לעם ישראל, בזכות התורה והמצצות. הקדוש ברוך-הוא הסיר מהם את הפחד. סר פחד המוות מהם. נוצר מצב שערבים מחבלים לא מפחדים למות. אתה יכול להחזיק את הצבא הכי חזק והנשק הכי חזק, אבל אם האויב מוכן למות, איבדת את ההרתעה. איבדת את ההתרעה – אתה לא יכול להגן על עם ישראל, עם כל הנשק שברשותך".

"אם אנחנו נפסיק את המרד נגד הקדוש ברוך הוא, נזכה שוב ל״תיפול עליהם אימתה ופחד״ על כל אויבי ישראל. רק אם נזכור ונבין שרק הקדוש ברוך-הוא ששמר עלינו בארץ ב-100 השנים של מלחמת הערבים, הוא יחזיק אותנו בנסי נסים, הוא הנותן כוח לעשות חיל להצלחת החיילים, הוא הנותן כוח לעם ישראל להחזיק פה את הישוב".

"רוב עם ישראל יודע את זה. רק השלטון לא יודע את זה, שעם כל ההשתדלות אנחנו צריכים לבקש ולהתפלל לקדוש ברוך הוא ולהיות מאוחדים מבפנים". לדברי אייכלר: "אני רוצה לומר למחרפינו דבר. אתם לא מייצגים את עם ישראל. עם ישראל רוצה להיות מאוחד, עם ישראל הביע עכשיו הערצה והערכה לזק"א ולמתנדבים החרדים שנמצאים ראשונים בכל אירוע. הם לא מקבלים את ההסתה שלכם. וכשעם ישראל יהיה מאוחד ויידע שאנחנו צריכים להגיע לקדוש ברוך-הוא אז באמת יהיה סוס מוכן ליום מלחמה ולהשם התשועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר