הלוויית רב"ט זיו מזרחי הי"ד • תיעוד דומע

האב זעק בהלווייה: "אני אבא שכול, אבל לא תשברו את רוחנו"

דורון מזרחי, אביו של רב"ט זיו מזרחי הי"ד שנרצח בפיגוע בכביש 443, זעק בהלוויה: "יימח שמם שונאי ישראל. עם ישראל חי". הגר"ש עמאר: "אבינו שבשמיים, עד מתי אומתך מושפלת" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

תיעוד דומע: אלפים השתתפו בצהריים (שלישי) בהלוויית החייל רב"ט זיו מזרחי הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בכביש 443. אביו התפרץ בכאב במהלך הספדו של רבה של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר ואמר: "לא תשברו אותנו".

הראשל"צ הגר"ש עמאר ספד לחייל ואמר: "אנחנו קטנים מלהבין, מצומצמים בהשגה בדרכי הבורא יתברך. אבל כולנו מאמינים בהשם יתברך, וידועים שהוא שולח את הגזרות שלו בחישוב מדויק. כמו שברכו ההורים 'ברוך דיין האמת', הוא דיין באמת.

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"אנחנו מבקשים ממך, אתה היום עולה לפני כיסא הכבוד, תהיה שליח ציבור עם כל קדושי עליון שנהרגו בקידוש ה', ותצעקו את צעקת בני ישראל, ותאמרו לפני ה' יתברך: ריבונו של עולם, אבינו שבשמיים, עד מתי, עד מתי אומתך מושפלת, עד מתי בניך נרדפים, עד מתי שופכים דמם כמים בכל מקום בארץ ישראל ובעולם".

(צילום: כיכר השבת)

דורון, אביו של זיו הי"ד, פרץ מיד לאחר מכן וריגש את הקהל בדבריו הכואבים: "יימח שמם שונאי ישראל. עם ישראל חי. לא יעזור לכם, לא תשברו את רוחנו. לפני 12 שנה שכלתי את אחי, חשבתי שבזה שילמתי את המחיר, היום אני גם אבא שכול, אבל לא תשברו את רוחנו".

"אנחנו נבכה ונתאבל, שבוע ימים, ואני אומר לכם שביום רביעי הבא אני בעבודה, לא תשברו את רוחנו. המדינה הזו שלנו, אנחנו נלחם עד הסוף, עם ישראל חי", הוסיף האב.

"זיו, הבן שלי כמו מלאך", ספד האב, "אנחנו משפחה אמיצה, אחי אלון יכל לברוח ולא ברח, התפוצץ עם המחבל והציל עשרות אנשים. המפקדים מקצין העיר אמרו שזיו הציל את הקצינה שלו, זיו ירה במחבל, עם סכין בלב ירה במחבל, זה זיו, גיבור ישראל, זה זיו, אנחנו משפחה חזקה ועם חזק, אנחנו נתמודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר