כך דאעש מנסה לגייס צעירים ערבים מאירופה

בסרטון חדש מתגאה דאעש במדינת החליפה וטוען כי היא מתרחבת והיא פי שמונה משטחה של בלגיה ופי שלושים מגודלה של קטאר. המטרה: צעירים ערבים מאירופה. צפו בסרטון המלא (חדשות)

(צילום מסך, יוטיוב)

דאעש בסרטון תעמולה חדש: ארגון הטרור האכזרי פרסם היום (שלישי) סרטון חדש, כשהפעם במקום להתמקד בזוועות והוצאות להורג החליט הארגון לשחרר סרטון תעמולה שנועד ככל הנראה לפתות צעירים, בעיקר ערביים מוסלמים המתגוררים במדינות המערב, להצטרף לשורות ארגון הטרור המפורסם.

בסרטון מתגאה הארגון במדינת ה"חליפה" כשבסרטון נטען כי מדינת דאעש מתרחבת, עוד נטען כי המדינה נוסדה בשנת 1435 לפי הלוח ההיג'רי (לוח השנה המוסלמי, בראה עומד שייח אבו בכר אל בגדדי והשטחים שבשליטת הארגון הינם גדולים יותר מגודל שטחה של בריטניה, פי שמונה משטחה של בלגיה ופי שלושים מגודלה של קטאר.

"החוקים שלנו מבוססים על האיסלם הסוני ולא על חוקים מנדטוריים (כמו בארה"ב) שם חיילים נלחמים עבור האינטרסים של פחדנים (אובמה), שקרנים (בוש) ומפוקפקים (ביל קלינטון), תאגידים ולמען חופש מדעי. אנחנו אנשים הפועלים למען האיסלאם שקבענו את מטרתנו לבצע ג'יהאד, נענים לקריאה להתאחד תחת דגל אחד, זה מקור הגאווה שלנו, הכניעה לאללה, שלא כמו המדינות הערביות הפחדניות שמתחזות לדתיות אך נכנעות לתכתיבי ארה"ב".

בהמשך מתגאים אנשי דאעש בהריסת האתרים ההיסטוריים בתדמור, וטוענים כי אצלם מתקבלים הלוחמים באופן שווה, ללא הבדלי גזע, כשהם מאוחדים מאחורי האיסלם, לטענתם.

דעאש גם מתגאה ב"מוסדות החינוך" לילדים שמלמדים את הילדים כיצד להפוך למחבלים. כשהם תוקפים את צבא ארה"ב וטוענים כי "צבא ארה"ב הוא אולי הכי גדול בעולם על הנייר, אך חייליו נאבקים במחלות נפשיות לאחר "התבוסות" באפגניסטן ובעיראק. בסרטון נטען כי למעלה מ-50,000 חיילים אמריקניים נהרגו, מהם 6,500 חיילים אמריקניים שמתאבדים בשנה.

בסרטון לועגים אנשי דאעש לחיל האוויר האמריקני, כשהם טוענים כי עלות כל טיל המשוגר אליהם הוא כ-250,000 דולרים, בעוד הם רוצחים את מתנגדיהם ואויבהם באמצעות כדור שעלות 50 סנט. בהמשך מזהיר ארגון הטרור את חברי הקואליציה הבינלאומית נגדם, כשהוא מונה גם את ישראל ביניהם, ומזהיר כי ישרפו בלהבות המלחמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר