תקיפת הרב זמיר כהן

הראשל"צ הגר"י יוסף: "חציית קו אדום כחלק ממסע הסתה אלים"

הראשל"צ הגר"י יוסף תקף הבוקר את המסיתים נגד הגאון רבי זמיר כהן ומחה על תקיפתו אמש: "זו חציית קו אדום כחלק ממסע הסתה אלים של אנשים המנסים לכפות עצמם על הציבור" (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הידברות)

התקיפה החמורה • מחאה בעולם התורה: הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, תוקף הבוקר (רביעי) את המסיתים והתוקפים את הגאון רבי זמיר כהן, מגדולי מחזירי התשובה ונשיא ארגון הידברות, ואומר כי מדובר בחציית קו אדום.

הראשל"צ הביע מחאה חריפה על תקיפת הגר"ז אמש ואמר: "תקיפתו החמורה של הגאון הרב זמיר כהן, היא בגדר חציית קו אדום, כחלק ממסע הסתה אלים, הנמשך זמן רב של אנשים שאינם בוחלים באמצעים ומנסים לכפות את עצמם על הציבור, ותוקפים תלמידי חכמים באלימות פיזית ומילולית".

"וכבר אמרו חז"ל: 'כל המבזה תלמידי חכמים, אין רפואה למכתו', והדברים אמורים גם על מי ששותק על ביזוי תלמיד חכם", סיים הגר"י.

כזכור, בארגון הידברות טענו אמש כי "התקיפה האלימה והברברית הגיעה לאחר מספר ימים שבהם תקף אמנון יצחק את הרב זמיר כהן באופן ברוטלי ומשולל כל רסן, בהמשך למתקפותיו בשנים האחרונות כלפי גדולי ישראל. הסתה זו עודדה מן הסתם גורמים עברייניים שהאמינו לדברים השקריים שהופצו, ואת תוצאותיה המצערות ראינו אמש".

מנגד, מטעם הרב אמנון יצחק נמסר בתגובה: "אנו בוחלים בכל אלימות ואין שום קשר אלינו בעניין זה, מן הסתם יתברר שהמתלוננים תקפו את המותקפים".

אמש, לאחר שיצא משיעור שמסר בבית הכנסת היכל דוד בתל אביב, הותקף הגר"ז כהן, בידי ארבעה בריונים, עוזרו נפצע בידו ותלמידיו הבריחו אותו לרכבו.

מהמשטרה נמסר הבוקר כי "מהומה בבית הכנסת ברחוב מרגולין בתל אביב הביאה למעצרם של ארבעה חשודים בגין תקיפה וקטטה במקום ציבורי".

"מדובר בדרשה שניתנה ע"י אחד הרבנים אשר ככל הנראה לא מצאה חן בעיני חסידיו של רב אחר ואלו בסיום הדרשה גידפו את נותן הדרשה ואף תקפו אותו", מסבירים במשטרה.

עוד נמסר כי "שוטרי תחנת שכונות שהוזעקו למקום עצרו ארבעה חשודים בשנות העשרים לחייהם תושבי צפת, בני ברק ושניים מהם מירושלים. החשודים יובאו הבוקר לביהמ"ש השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר