תומכים בטרור

הרשות הפלסטינית חנכה רחוב ואנדטה למחבל שרצח את לביא ובניטה

הרשות הפלסטינית חנכה אמש רחוב בכפר סודרא על שמו של המחבל המתועב מוהנד חלבי, שרצח את הרב נחמיה לביא ואהרן בניטה הי"ד. ברחוב נחנכה גם אנדרטה לזכרו של המחבל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע הרצחני (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

תומכים בטרור: הרשות הפלסטינית החליטה לשבח ולפאר את מעשיו הנפשעים של המחבל מוהנד חלבי, שרצח את הרב נחמיה לביא ואת אהרן בניטה הי"ד, וחנכה רחוב על שמו וכן הקימה אנדרטה ליד ביתו.

הרשות הפלסטינית, והיו"ר אבו מאזן, חוזרים שוב ושוב שהם פועלים נגד הטרור, אך למעשה מביעים תמיכה ועידוד למחבלים. כאשר אמש חנכה הרשות את הרחוב על שם חלבי וכמה ימים קודם לכן חנכה במעמד נציגיה אנדרטה לזכרו בכפר סודרא, צפונית לרמאללה. האנדרטה נחנכה ברחוב שכאמור נקרא על שמו "רחוב השהיד מוהנד חלבי".

במרכז האנדרטה נראה פניו של הרוצח ותאריך מותו. מתחת לתמונה נכתב "מדינת פלסטין, סורדה-אבו-גוש".

טרם יציאתו למסע הרצח כתב המחבל בדף הפייסבוק שלו: "על פי מה שאני רואה האינתיפאדה השלישית פרצה. מה שקורה באל-אקצה הוא מה שקורה למקומות הקדושים שלנו ולדרך של הנביא שלנו. מה שקורה לנשות אל-אקצה הוא מה שקורה לאימהות שלנו ולאחיות שלנו. אני לא חושב שהעם ישלים עם ההשפלה. העם ייצא לאינתיפאדה".

המחבל מוהנד חלבי, הגיע לרחוב הגיא במוצאי השבת ליל הושענא רבה, ודקר את אהרן בניטה הי"ד שהיה יחד עם רעייתו וילדיו, לאחר מכן דקר את אשתו, אז הגיע לזירה הרב נחמיה לביא ששמע את הצעקות וניסה לעזור, אלא שהנשק נפל מידו והמחבל דקר גם אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר