תקיפת הרב זמיר כהן

אזולאי לארדן: "התקיפה בשל הסתה שלא טופלה כראוי, להחמיר ענישה"

שר הדתות אזולאי פנה הבוקר לשר לביטחון פנים ארדן וביקש את התערבותו האישית בפרשת תקיפת הגאון רבי זמיר כהן. "להנהיג מדיניות תקיפה ולהחמיר ענישה כלפי תוקפי אנשי דת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

חציית קו אדום: שר הדתות דוד אזולאי, פנה הבוקר לשר לביטחון פנים גלעד ארדן וביקש את התערבותו האישית, בפרשת התקיפה החמורה של הגאון רבי זמיר כהן, נשיא ארגון הידברות. לדבריו, התקיפה מגיעה על רקע הסתה שלא טופלה כראוי.

חציית קו אדום • התקיפה החמורה:

בפתח המכתב כותב אזולאי: "אמש במהלך הרצאה שנשא, הותקף באלימות בתל אביב יו"ר ארגון 'הדברות' כבוד הרב זמיר כהן, אלימות בכלל ותקיפתם של רבנים בפרט הינם מעשים שאין לעבור עליו לסדר היום".

אזולאי מוסיף: "כמי שמכהן בתפקיד השר לשירותי דת אני נחשף לעיתים למקרי אלימות המופנים כנגד אנשי דת, עלינו לוודא שרבנים יחושו חופשיים להביע את דעתם ולפסוק את פסיקתם ללא כל חשש, לא יתכן שרבנים במדינת ישראל יחושו מאוימים".

מכתב אזולאי לארדן

אזולאי מאשים כי התקיפה מגיעה בשל אי טיפול בהסתה, "במקרה זה מדובר גם באלימות שנובעת כתוצאה מהסתה הנמשכת זמן רב שלא טופלה כראוי".

בסיום המכתב דורש אזולאי: "אבקש אפוא, את התערבותך האישית והמידית בהנהגת מדיניות תקיפה, על מנת למנוע הישנות מקרים אלה והחמרת הענישה כלפי התוקפים אנשי דת כדי למגר את התופעה מן השורש".

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", מוקדם יותר פנה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי למ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו, וביקש ממנו שיתערב באופן אישי בחקירת התקיפה ויפעל למיצוי הדין עם התוקפים.

השר דרעי אמר הבוקר ל"כיכר השבת": "מדובר במעשה חמור ביותר, של תקיפת רב בידי תוקפים אלימים, אותם אנשים מוסתים, ניסו לפגוע בגאון הרב זמיר באופן פיזי וקיללו אותו באופן מחפיר, אסור לעבור על כך לסדר היום".

אמש לאחר שסיים את דרשתו בבית הכנסת היכל דוד בתל אביב, תקפו כמה אלמונים את הגאון רבי זמיר כהן באלימות ופצעו את עוזרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר