אל תפספסו

ימים אחרונים להגשת בקשה למס הכנסה שלילי

ביום שני הקרוב תפוג תקופת הזמן בה ניתן להגיש תביעה לקבלת מס הכנסה שלילי (מענק עבודה) לה זכאים חלק מהעובדים בישראל. מהרו לסניף בנק הדואר כדי לממש את זכאותכם (כלכלה, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

רוצו לדואר: ביום שני הקרוב תפוג תקופת הזמן בה ניתן להגיש תביעה לקבלת מס הכנסה שלילי (מענק עבודה) לה זכאים חלק מהעובדים בישראל. כשהזכאים יכולים לקבל מהמדינה תשלומים בגובה של עד כ-7,000 שקלים לשנת המס 2014.

על פי חוק מס הכנסה שלילי, מי שזכאי לקבל את המענקים הם אזרחי ישראל מגיל 23 להם ילד אחד מתחת לגיל 19 לכל הפחות, ושכר העבודה שלהם הינו נמוך מ-6,157 שקלים, במקרה שיש לבני הזוג עד 2 ילדים. זוג עם 3 ילדים זכאי לקבל את המענק במידה והשכר נמוך מ-6,766 שקלים לחודש.

על מנת לקבל את המענק או לבדוק זכאות למענק שכאמור יכול להגיע לגובה של עד כ-7,000 שקלים, עליכם לגשת לסניף הדואר הקרוב שם תדרשו להזדהות ולמנות את מספר המעסיקים של בני הזוג, לספק כתובת למשלוח דואר ולהעביר פרטי חשבון בנק, מומלץ להצטייד בצ'ק על מנת שפקיד הדואר יוכל לקבל את פרטי חשבון הבנק המלאים.

כאמור, הגשת תביעת מס הכנסה שלילי לשנת המס 2014 תתאפשר רק עד לתאריך ה-30/11/2015, בעוד חמישה ימים, כך שמומלץ לגשת לסניף הדואר בהקדם על מנת לממש את הזכאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר