סערת אלהרר

ח"כ אורן חזן: "אני מתנצל, מתבצע נגדי שיימינג"

ח"כ אורן חזן ביקש למסור הודעה אישית בפני מליאת הכנסת, והביע התנצלות בפני ח"כ קארין אלהרר "לא הייתה לי ואין לי שום טענה כלפיה. אם באופן כל שהוא היא נפגעה ממני אני מתנצל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)

ח"כ אורן חזן (הליכוד) ביקש למסור הבוקר (רביעי), בפני מליאת הכנסת הודעה אישית והתנצל בפני חברת הכנסת קארין אלהרר.

חזן פתח את דבריו ואמר: "ב-48 שעות האחרונות יש הרבה רעש והמולה שנולדה מהנושא שביקשתי לחקור את ההצבעה הכפולה שהייתה כאן בתקציב, ואיך שהוא זה גלש למחוזות אחרים".

לדבריו: "לא הייתה לי ואין לי שום טענה כלפי חברת הכנסת קארין אלהרר. אם באופן כל שהוא היא נפגעה ממני אני מתנצל. כל טענתי הייתה ועליה אני עומד הוא עניין ההצבעה הכפולה של פריג"'.

"הגיע הזמן שכולם קצת יורידו את הלהבות", הוסיף חזן. "גם השיימינג האישי שמתבצע כלפיי באיזה שהוא מובן הוא מקבל הכשר בכל במה שהיא, אבל אני סופג אותו וממשיך לעמוד ולחייך.

חזן סיים את דבריו בהתנצלות: "אם יש מישהו שחושב שהייתה לי איזו שהיא כוונה לפגוע באיזה שהיא דרך בציבור בכלל ובציבור בעלי מוגבלויות בפרט, לא היה ולא נברא ולא יהיה, ואם יש מישהו שנפגע אני מתנצל".

הדברים מגיעים לאחר שאמש ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם חזן ונזף בו. נתניהו אף התייחס פומבית לתקרית, בהודעה מטעמו נאמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו רואה בחומרה את הדברים המיוחסים לח"כ אורן חזן. אם אכן נאמרו, ראש הממשלה דורש שהתבטאויות כאלה לא יישנו. כך גם אמר לח"כ אורן חזן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר