מחלוקת באינטרנט: מי אשם בתאונת הדרכים הזאת?

רשת האינטרנט חלוקה בדעתה מי אשם בתאונת הדרכים הזו בין נהג מונית לרוכב אופנוע בלונדון. חלק מהגולשים האשימו את הנהג ואחרים את הרוכב. וכן, היה מי שהאשים את שניהם. ומה דעתכם? (מעניין)

(Daz lin / יוטיוב)

גולשי האינטרנט חלוקים בדעתם מי אשם בתאונה הזאת: קטע וידאו בו נראית תאונה בין רוכב אופניים לנהג מונית, מעורר חילוקי דעות בין הגולשים באינטרנט שמעסיקים את עצמם בשאלה מי אשם בתאונה - הנהג או הרוכב?

התאונה התרחשה בחודש מאי האחרון בלונדון, ותועדה על ידי רוכב אופניים נוסף שנסע מאחור. בקטע שתועד, נראה נהג המונית כשהוא סוטה הצידה לרחוב שמאלי ומתנגש ברוכב האופניים. הרוכב שקם לאחר כמה שניות נשמע כאומר ש"זה בסדר" וממשיך בנסיעתו.

רגע התאונה (מתוך יוטיוב)

לין, הרוכב שתיעד את התקרית, כתב ביוטיוב: "זה רגע מפחיד שקרה באחת הנסיעות שלי, אבל יכל להיגמר הרבה יותר גרוע. אף אחד לא נראה כנפגע ושניהם לחצו ידיים".

אלא, שהוא לא ידע שהתיעוד הפשוט הזה של תאונה שהסתיימה בלי נפגעים, יגרום למחלוקת עזה בקרב הגולשים של אתר שיתוף הסרטונים יוטיוב שהתלבטו מי אשם בתאונה הקשה.

לוחצים יד אחרי התאונה (מתוך יוטיוב)
הרוכב קם (מתוך יוטיוב)

אחד הגולשים כתב: "נהג המונית אשם. היה אסור לו להתחיל לסטות שמאלה עד שרוכב האופניים עובר אותו". מאידך, גולש אחר כתב כי רוכב האופניים היה צריך לחכות עד שהמונית הייתה מסיימת את הפנייה שמאלה. גולש נוסף האשים גם את הנהג וגם את הרוכב שלא בדקו מספיק את השטח לפני שהמשיכו בנסיעה.

מי צודק? ובכן, ב"דיילי מייל" דווח כי רוכבי אופניים מוזהרים לשים לב לאיתות של נהגים כשהם נוסעים בחלק השמאלי של הכביש, זאת מאחר והם נמצאים ב"שטח עיוור" מבחינת נהג הרכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר