עכשיו זה רשמי

מקור ביטחוני מאשר: קאסם סולימאני נפצע בקרבות בסוריה

המורדים טענו כי קאסם סולימאני נהרג בתקיפה על השיירה שלו שנסעה ליד חאלב, אולם מתברר כי הוא רק נפצע בתקיפה ובאורח קל בלבד, כך אישר כעת מקור סורי ביטחוני בכיר לארגון זכויות אדם בריטי (בעולם)

מימין: קאסם סולימני בעיראק (צילום מסך מתוך פייסבוק)

בכיר סורי מאשר כי סולימאני נפצע בקרבות: שבוע לאחר שארגוני מורדים סוריים דיווחו כי קאסם סולימאני, מפקד כוח 'קודס' של משמרות המהפכה האיראניים מת במתקפת טילים שכוונה נגד שיירתו בעת שנסע סמוך לחלאב בסוריה, מתברר כי אכן הייתה תקיפה, אולם סולימאני רק נפצע בה.

היום (רביעי), מסר מקור בטחוני סורי בכיר לארגון הבריטי-סורי 'המעקב הסורי אחר זכויות אדם' כי הגנרל האיראני אכן נפצע במתקפה על שיירתו אך הוא לא מת. לטענת המקור הסורי, סולימאני נפצע באורח קל בלבד.

אמש, לאחר מספר ימים בהם דיווחו גורמים בסוריה ובעולם הערבי כי סולימאני חוסל בתקיפה, הודיע דובר משמרות המהפכה האיראניים, גנרל ראמזה שריף, כי "סולימאני במצב בריאותי מושלם ומלא אנרגיה, הגנרל גם מסייע להתנגדות האסלאמית בסוריה ובעיראק".

כזכור, על פי הדיווחים, מארב של המורדים הסורים שיגר טילי טאו אל עבר שיירת כלי רכב, בה נטען כי שהה סולימאני. לאחר מכן נצפתה שיירה של כלי רכב "מכובדים" ומאובטחים שהובילה את נפגעי התקיפה לבית חולים.

גם אם אכן סולימאני נפצע קלות בלבד, עדיין מדובר בהישג משמעותי ביותר עבור כוחות המורדים שכן המתקפה נגד השיירה הגיע לאחר קבלת מידע מודיעיני מדויק כי סולימאני נמצא בשיירה, מידע אותו מנסה איראן כמובן להסתיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר