מחאה נגד תיקון החוק

"קח אותי לשמד": פרוש הגיע לחתונה וספג צעקות מקיצוני 'הפלג הירושלמי'

סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיע לחתונה בבני ברק וספג צעקות מקבוצת בחורי ישיבה המזוהים ככל הנראה עם הפלג הירושלמי הקיצוני. עד ראיה: "עשרות בחורים חיכו לו וקיללו אותו בקללות איומות" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פרוש סופג נאצות (באדיבות המצלם)

המתקפה על הח"כים החרדים מצד חוגי הקנאים ואנשי "הפלג הירושלמי" נמשכת: צעירים מהפלג הירושלמי הקיצוני מחו הערב (רביעי) נגד סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש בשעה שהגיע להשתתף בשמחה משפחתית באולמי פרידמן בבני ברק.

מספר תלמידי ישיבה זעקו לעברו של פרוש קריאות גנאי על כך שהוביל את חוק הגיוס המתוקן. כזכור, מול ביתו של פרוש ושאר הח"כים החרדיים הנוספים מיהדות התורה הפגינו סיקריקים במהלך הימים האחרונים כשהם נושאים שלטים וכרוזים נגד כל שיתוף פעולה עם הצבא.

וזה מה שחיכה לפרוש מחוץ לאולם (באדיבות המצלם)

העיתונאי ציקי פרנק שהיה עד למחאה נגד פרוש מספר: "כשפרוש נכנס לאולם זעקו לעברו קריאות גנאי. כשהחל לרקוד החלו בצעקות רמות ואז יצא מהאולם. בחוץ חיכו לו עשרות בחורים שקיללו אותו בנאצות וקללות איומות".

לטענתם, החוק החדש אינו שונה במהותו מהחוק שיזם יו''ר סיעת "יש עתיד" יאיר לפיד נגדו מחו כל בני הציבור החרדי בקדנציה הקודמת. גם עיתון "הפלס" הכתיר את יום אישור החוק כ"יום שחור" ליהדות החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר