ניסיון הפיגוע בצומת תפוח

הלוחם משחזר: "אדם חמוש עם סכין רץ, פתחנו ישירות באש"

סמ"ש ד', שסיכל עם חבריו את פיגוע הדקירה בצומת תפוח משחזר: "הגיעה מונית מכיוון שכם, לפתע זינק בן אדם חמוש עם סכין ורץ לכיווננו. אני והלוחם שאיתי פתחנו ישירות אליו באש" • צפו (חדשות)

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מחבל ערבי ניסה לבצע הבוקר (חמישי) פיגוע דקירה בצומת תפוח, כאשר הגיע אל הצומת במונית מכיוון שכם ורץ עם סכין בידו. שני לוחמי מג"ב איו"ש, רש"ט ד' וסמ"ש ד' שזיהו את המחבל, דרכו באופן מיידי את נשקם וביצעו ירי מדויק לעבר המחבל עד שזה נוטרל. בהמשך נקבע מותו של המחבל.

סמ"ש ד', שסיכל עם חבריו את הפיגוע, שחזר וסיפר: "היום בשעה 9 בזמן פעילות שגרתית שלנו הגיעה מונית מכיוון שכם, לפתע זינק בן אדם חמוש עם סכין ורץ לכיווננו".

"אני והלוחם שאיתי פתחנו ישירות אליו באש, ירי מדוייק", סיפר, "אני שמח שסיימו את האירוע במהירות ומנענו פגיעה באזחרים בוכחות הביטחון ששהו במקום".

חברו, סמ"ש ס' שניצל מדקירה, הוסיף: "אם חבריי הלוחמים לא היו פועלים בכזו מהירות ומקצועיות, קיימת סבירות גדולה שלא הייתי עומד פה עכשיו".

"אנחנו מוצבים במחסום בכל שעות היממה ונדרשים לשמור על עירנות ודריכות מקסימלית. כך גם היה הפעם כשהגיח לעברנו מחבל חמוש בסכין וניסה לדקור אותי בטרם נוטרל", הוסיף.

סגן מפקד מג"ב איו"ש, ניצב משנה בריק יצחק, שיבח את פעילות הלוחמים ותגובתם המהירה וציין: "הלוחמים פעלו במקצועיות ובנחישות בדיוק כפי שמצופה מכל לוחם במשמר הגבול. הם הביאו את האירוע לסיומו בתוך מספר שניות וללא נפגעים בקרב כוחותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר