מאבל לשמחה

וידאו: החתן זעק בבכי "אם אשכחך ירושלים" - והריקודים החלו

מאות בני משפחה ומכרים משתתפים בשעה זו בחתונתה של שרה תחיה ליטמן, ששכלה את אביה ואחיה בפיגוע לפני כשבועיים. אחיה: "אגיד קדיש על אבא וגם אשיר 'בואי כלה'". וידאו וגלריה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(וידאו: אלירן אהרון, ערוץ 7. צילומים: הדס פרוש/פלאש90)

הערב (חמישי) מתקיימת שמחת החתונה של שרה תחיה ליטמן, שאביה יעקב הי"ד נרצח בפיגוע יחד עם בנו נתנאל הי"ד בעת שהיו בדרכם ל"שבת חתן" של שרה. בשעות הצהרים המאוחרות המתינו עשרות אזרחים בהם מכרי הכלה מחוץ לביתה וליוו אותה בדרכה לחתונה. לכלה המתינה הפתעה של אחת מחברות ההשכרה שהעניקה להם רכב במתנה.

שידור חוזר של מעמד החופה:

בבנייני האומה המתינו להם קרובי משפחה ומכרים. החופה החלה סמוך לשעה 19:00 ובה משתתפים רק המשפחה והמכרים. החל מהשעה 22:30 ייפתח אולם נוסף לטובת הציבור הרחב, שעל פי הערכות יגיע בהמוניו מכל רחבי הארץ כדי לשמח את הזוג.

אחיה של הכלה אמר לפני החופה: "אנחנו כואבים את כאבינו אבל אנחנו צריכים לשמוח את שמחתה של שרה תחיה. הכאב שלנו גדול". האח הסביר את הקושי בערב כזה בו השמחה והעצב מתערבבים יחד: "באותו ערב שאגיד קדיש על אבי, אשיר 'בואי כלה' לאחותי. אנחנו מראים שאת עם ישראל אף אחד לא לנצח ואנחנו נשאר לנצח. אנחנו שמחים בחתונה שמחה. חתונה בלי שום דבר שיפריע. אנחנו לא נשברים ונשמח עם כל הכאב והצער והם יסתכלו עלינו מלמעלה".

בחתונה ישתתפו מאות בני אדם ובהם אישי ציבור. יו"ר ש"ס אריה דרעי ביקש מחבריו לסיעה להגיע ולהשתתף בחתונה.

דביר ליטמן: "לא ישברו אותנו"

כזכור, ביום שישי לפני כשבועיים סמוך לשעה 15:00 פתח מחבל פלסטיני באש לעבר רכב המשפחה שנסע על יד הישוב עתניאל בדרכם לשבת החתן, מהירי נרצחו אב המשפחה יעקב ובנו נתנאל בן ה-18, מתנדב במד"א. אם המשפחה ושני ילדים נוספים נפצעו באורח קל מהירי ושוחררו לאחר זמן קצר.

יום לאחר מכן עצרו לוחמי צה"ל יחד עם השב"כ את שאדי אחמד מטאוע, בן 28 תושב העיר חברון, שמזוהה עם ארגון ה"ג'יהאד אסלאמי". החשוד נעצר בביתו בעקבות דיווח שמסר אביו (עת הגיע למחסום צבאי), אודות כך שבנו הוא זה אשר ביצע את הפיגוע.

מחקירה ראשונית בשב"כ עלה כי המפגע סיפר לאחיו מג'די כי ביצע את פיגוע הירי בדרך לסמוע. האח מג'די מיהר לעדכן את אביו והשניים, שחששו כי בעקבות מעשיו של שאדי ביתם יהרס, החליטו להסגירו לידי ישראל. כאמור, החשוד נעצר בביתו וכבר בחקירתו הראשונית בשב"כ מסר אודות מעורבותו בפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר