מאות ליוו למנוחות את רב"ט סתיו פרטוש ע"ה

מאות בני אדם ליוו למנוחות את רב"ט סתיו פרטוש ע"ה, שנהרגה בהתהפכות אוטובוס החיילים סמוך לכוכב השחר. אחיה התאום ספד לה בבכי: "אני יודע שאת איתי ותמשיכי להיות איתנו תמיד" (חדשות)

הלווייתה של סתיו פרטוש ע"ה (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

מאות בני אדם הגיעו אמש (חמישי) לחלקה הצבאית בהר הרצל בירושלים ללוות למנוחות את רב"ט סתיו פרטוש ע"ה, שנהרגה בהתהפכות אוטובוס החיילים סמוך לכוכב השחר.

אביה יוסי, לוחם אש וותיק, ספד לבתו בבכי: "26 שנה אני בכבאות, אצבעותיי הוציאו הרבה שרופים וגוויות. כשהגעתי וראיתי את האוטובוס לא היה צריך לדבר. שאלוקים ישמור עלייך מלמעלה".

ליאל, אחיה התאום של סתיו, ספד לה בבכי: "סתיו, עוד חודש הייתה צריכה להיות לנו יומולדת. אבל אני לא דואג, אני יודע שאת איתי ותמשיכי להיות איתנו תמיד. המילים לא יוצאות לי. תמיד שמרתי עלייך, איך לא הייתי איתך שמה. את החצי השני שלי והחצי שמשלים אותי. בחיים לא אוכל, בחיים לא אבין. אני יודע שאת איתי ועם המשפחה שלי ואני אוהב אותך".

זירת התאונה (מדברים תקשורת)

בתאונה נפצעו 41 חיילים נוספים, בהם ארבעה באורח בינוני והשאר באורח קל. מחקירה ראשונית עולה כי האוטובוס התהפך מספר פעמים באחד העיקולים המפותלים באזור. נהג האוטובוס טען שרכב פלסטיני סטה לכיוונו וגרם להתהפכות, אך לאחר חקירה נשלל אירוע פח"ע. בחקירה עלה חשד לפיו הנהג נסע במהירות מופרזת ובשל כך האוטובוס התהפך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר