המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם כועס מאוד מאוד שרוצים לקחת חלקים מאדמת הקודש – שלא יעזו. מדינת ישראל, אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא בלבד! אין לאף אחד בעלות על מדינת ישראל ועל היהודים שגרים בה!

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, בורא העולם, הוא מנהיג את העולם והעולם הוא כולו שלו ורק שלו.הקדוש-ברוך-הוא יקבע מה יהיה בכל מדינה, איזו להרס ואיזו לבנייה, איזו מדינה לשיטפונות, איזו לאסונות של איתני הטבע ואיזו לסיבוכים בתוך עצמה - את זה בורא עולם קובע ולא אף אדם. דיבורו של בורא עולם הוא דרך איתני הטבע, דרך הסתר.לא שומעים את קולו של בורא עולם ולא רואים אותו, פעילות איתני הטבע הם ראייתו, קולותיו ורמזיו. העולם פועל בבחירה חופשית ובורא עולם נמצא ופועל בסתרי סתרים, הוא מניע ומחייה את העולם. בורא עולם מאס, בעט ובועט את עולם הטומאה, העולם הרע של שנאת חינם ורצח. רוצה בורא עולם שיקיימו את עשרת הדיברות במלואן ויהיה עולם חדש של אהבת חינם. זה מה שמוביל כרגע בורא עולם בעולם הזה. המאמין תבוא עליו הברכה ויכנס לעולם החדש, הלא מאמין, ימשיך לסבול.

בורא עולם כועס מאוד מאוד שרוצים לקחת חלקים מאדמת הקודש – שלא יעזו. מדינת ישראל, אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא בלבד! אין לאף אחד בעלות על מדינת ישראל ועל היהודים שגרים בה!

מה שקורה בעולם, באירופה ובעוד מדינות, זאת נורה אדומה ליהודים - לברוח, לברוח, לברוח כל עוד נפשם ורוחם בם ולעלות לארץ ישראל, לארץ ישראל ובלבד. חבל על היהודים שגרים בארצות הברית ובאירופה שמנסים לבדוק את הקדוש-ברוך-הוא. באירופה היהודים מודיעים מול העולם כולו שימשיכו להילחם בטרור, טעות בידם, טעות במחשבתם, הם נלחמים נגד בקשת בורא עולם לעלות דחוף לארץ ישראל וחבל על חייהם. רומז להם בורא עולם משנת תש"ח (1948), כשקמה מדינת ישראל: 'תעלו דחוף אך ורק לארץ הקודש'. מדינת ישראל, אדמת הקודש, מוגנת מכל המדינות בעולם ליהודים בלבד. יש גאולה משנת תש"ח, ויש משיח שפועל בסתרי סתרים ובורא עולם רוצה להמליך אותו ולבנות את בית המקדש השלישי בדור הזה! החומר והכסף תופסים את היהודים בחו"ל, בורא עולם מזהיר אותם: אם לא יבואו עכשיו - לא יקנו מהם את הבתים והרכוש, הם יברחו כדי להציל את עורם ואת חייהם ויגיעו לישראל בבושת פנים, לא בכבוד. לא לחינם בורא עולם תוקף את כדור הארץ עם איתני הטבע, תוקף את אירופה ומדינות אחרות עם האנטישמיות, דאע"ש ומוסלמים קיצוניים. כמו שיש סערה בים - יש סערה בכדור הארץ. כל העולם מקבל עכשיו עשר מכות קשות ברצף.

במדינת ישראל, היהודים צריכים להיות ערניים ולא להיות בשאננות. יחשדו בכל מקום, בכל עיר, יהיו ערניים - יהיו מוגנים ושמורים, יהיו בשאננות ויזלזלו - לא יהיו מוגנים מבורא עולם.

במצרים נתן בורא עולם עשר מכות, כדי שבני ישראל יתעוררו ויחזרו לחיים, והמצרִים יחטפו מכות. עכשיו כל העולם זה מצרים,גאולה ראשונה הייתה בקטן - גאולה אחרונה בגדול, אותו רעיון ועניין, גם משיח בא מהמדבר ונמצא בארץ ישראל. בורא עולם נותן עשר מכות בעולם, כדי שהיהודים יראו וייראו מאבא שבשמיים.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מהיהודים להתפלל אליו שלוש תפילות ביום, שחרית, מנחה וערבית, לקבוע עיתים לתורה, להזכיר את הקדוש-ברוך-הוא ולהודות לו על כל דבר טוב ולא טוב. כשיהודי מקבל ייסורים וכאב באהבה ושמחה, הקדוש-ברוך-הוא נותן לו הטבה ומרפא אותו, כי הוא מאמין שזה מבורא עולם לטובתו. היהודי צריך להפוך כל דבר ממר למתוק.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לילדיו היהודים לא להאמין לגויים, כי הם רוצים להשמיד ולמחוק את עם ישראל, הם רוצים לשלוט ולהפוך הכל לאיסלאם קיצוני, הם לא רוצים שלום. השלום שהם מבקשים זה כדי לעשות מלכודת לישראל, לקחת עוד ועוד אדמות ולכלות את מדינת ישראל, חס ושלום, זאת התוכנית האמיתית שלהם.

הקדוש-ברוך-הוא מדגיש ליהודים: הבחירה בידי האדם - בידיכם, מאז אדם הראשון יש בחירה חופשית 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', בחרתם לשמור על עצמכם. ולמרות שהקדוש-ברוך-הוא שומר ועוטף את עם ישראל, ויש ענן אש סביב גבולות ישראל, צריך אדם לבחור לשמור על עצמו. אם יהודי לא אכפת לו מעצמו, נכנס לגאווה ומזלזל חלילה, בקדוש-ברוך-הוא, הקדוש-ברוך-הוא מזלזל בו. כל התהליך הזה - הקדוש-ברוך-הוא מכין אותנו לגאולה ברחמים ולהמלכת מלך המשיח בדורנו.

בעולם חושבים שדאע"ש זו מדינה - טעות. בכל מדינה יש 30% שיכולים להתהפך, בשנייה אחת, לדאע"ש ולמוסלמים קיצוניים. לחמאס, דאע"ש, פלסטינאים והאיסלאם הקיצוני, יש חוקים משלהם - נטרפה עליהם דעתם ורוצים לשלוט בעולם.

פרסמו בצרפת שהרגו את המוח שעשה את הפיגועים שם, אבל העולם לא יודע שלכל מנהיג ומוח - יש 200 סגנים.

יהודים יקרים החיים בחו"ל: דחוף לעלות לארץ ישראל! לא יהיה לכם זמן לקחת בגד ללבוש עליכם, עדיף עכשיו למכור הכל ולבוא! במדינת ישראל יש הכל, זהב, יהלומים, ברזל, נחושת, נפט, גז - הכל בשפע, והקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ ישראל! ארץ ישראל, ארץ הצבי, עורו של הצבי נמתח. סבלנות יהודים, יש הכל בארץ, נוף יפה, אדמה יפה, אנשים יפים, יהודים יפים וטובים והקדוש-ברוך-הוא רוצה לעשות טוב ליהודים בישראל, התנאי - להדבק בו ואסור לרחם על אכזריים.כל יהודי שנרצח ודמו נשפך על האדמה, דמו צועק וזועק לקדוש-ברוך-הוא שירחם ויסלח לעם ישראל. ממשלת ישראל להפסיק להיות יפי-נפש, תהיו מלוכדים ומאוחדים ותוציאו את הפליטים מארץ ישראל על-פי החוק. מי שאסור לו להיות בארץ ישראל, צריך להוציא אותו על-פי החוק. בצרפת יש צרפתים, באנגליה יש אנגלים, בתורכיה יש תורכים, במצרים יש מצרים,ובישראל יש יהודים! ישראל זו מדינה של יהודים מדורי דורות ולא מדינה של תערובת. היהודים בחו"ל יפסיקו להגיד שטוב להם, הם משקרים – מאוימים, הכלכלה הולכת ונמחקת להם מול העיניים!

מדינת ישראל, לא להתרגש מהחרם של אירופה ולא לכעוס. לפעול בחוכמה. תקשיבו טוב יהודים: כל מי שפוגע במדינת ישראל, ביהודים במדינת ישראל - הקדוש-ברוך-הוא ייתן להם תסבוכות וסיבוכים מאיתני הטבע, או סכסוכים בתוך עצמם והם יהרסו. והקדוש-ברוך-הוא יהרוס להם את אותו הדבר שהחרימו מישראל – תראו מה יקרה להם... הקדוש-ברוך-הוא יְלַמד אותם מה זה חרם על היהודים ולא יוותר לאף מדינה שהולכת נגד מדינת ישראל – ייתן להם מאה מכות, לא עשר!

גוג ומגוג זה אך ורק מחוץ לישראל! תוהו ובוהו זה מחוץ לישראל! העולם, חוץ מישראל – קטסטרופה! גם אלה שלא האמינו לפי שנתיים, מאמינים עכשיו! יהודים, לא לפחד, גוג ומגוג זה בחו"ל, בישראל הכל טוב!

את כל המחבלים צריך לנטרל מהשורש. יש כנופיות של מנהיגים בחברון שמאמנים אותם עם נשקים. יש 'ראש נחש' שמדריך את כל הפלסטינאים והחמאס - צריך לרסק אותו! הם מבטיחים כסף ונשים, נותנים להם סמים והופכים אותם לאכזריים.

מצרים, סיסי צריך להיות ערני ולשמור על עצמו מאנשים סביבו, הוא המלך הכי טוב במצרים. הוא הבא בתור להיפגע. סיסי, אם אתה רוצה להתגבר ולהצליח - תנקה את כל מדבר סיני. תתחיל מגבול אילת לכיוון ים-סוף ולכיוון אל-עריש, את כל האזור הזה לנקות, שם המוחות שלהם. אם לא תעשה זאת, יהיו סיבוכים קשים במצרים כמו בסוריה.

תורכיה הבאה בתור כמו סוריה. ארדואן בתוך הבוץ של דאע"ש, הכלכלה שלו מסתבכת והכל מסתבך.

ירדן, המלך והירדנים משתגעים מארבעה מיליון הפליטים, הם לא יודעים מה לעשות ונהרסים מיום ליום.

בעיראק תוהו ובוהו, לא דין ולא דיין - מדינת רפאים.

סוריה הרוסה. הרוסים הורסים אותה, כולם רוצים להרוס אותה ובסופו של דבר היא תיהרס.

איראן שמחה, צוהלת ורוקדת, מכל מה שקורה בעולם - שכחו אותה. היא רוקדת על שתי חתונות, ארצות הברית ורוסיה עזבו אותה בינתיים. באיראן ממשיכים לייצר אטום וכימי. היא מתה מפחד ממדינת ישראל. אם איראן רק תנסה לעשות משהו לכיוון ישראל - בורא עולם ישמיד אותה מעל פני כדור הארץ. סגור העניין – לא לדאוג!

באירופה הפיגועים ימשיכו והרבה יותר חזק, כל אירופה תהיה בפחד וחלחלה. גם בעולם כולו יתחזקו הפיגועים בעוצמה רבה. ארצות הברית הבאה בתור.

יהודי ארצות הברית, לא לחכות שיגיעו אליכם, תמכרו עכשיו את הרכוש ותגיעו לישראל!

בעלי הצווארון הלבן והשחור, גנבים ומשוחדים, אנסים ונואפים - כולם יתגלו בתקשורת. יעשו תשובה במקום - בורא עולם לא יגלה אותם בתקשורת ויסלח להם.

יהודים יהודים יקרים יקרים – סבלנות! סבלנות, כי בורא עולם רוצה להציל עוד הרבה יהודים שיהיו במעגל הראשון. לכל דבר יש סוף. בשמיים, הקדוש-ברוך-הוא, המלאכים והצדיקים, מחכים ליום המיוחל, להמלכת מלך המשיח ולבניין בית המקדש השלישי בדורנו. בדור הזה במאה אחוז! רק לבורא עולם יש תאריך ויום להמלכה, לא למלאכים ולא לאף אחד. בורא עולם רוצה להפתיע את העולם בטוב ובאהבה! יבוא היום, והוא קרוב, תהיה שמחה גדולה לעם ישראל! כל הכאב יתהפך לשמחה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר