הנקמה הרוסית

פוטין חתם על שורת סנקציות כלכליות נגד טורקיה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חתם היום על שורת סנקציות כלכליות נגד טורקיה, בהם הגבלות על הייבוא והפסקת מכירת חבילות נופש. נשיא טורקיה ארדואן אמר: "המקרה העציב אותי" (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

הקרב בין רוסיה וטורקיה עולה שלב: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, חתם היום על צו המטיל שורת סנקציות כלכליות על טורקיה, זאת בעקבות הפלת מטוס הקרב הרוסי בשבוע שעבר.

בצו ישנם "צעדים להגברת הביטחון הלאומי ולהגנת אזרחי רוסיה מפני פעולות לא חוקיות", בצו לא פורטו הסנקציות, אך נמסר כי הם כוללים איסור על ייבוא סחורות מסוימות, הגבלת פעילות של חברות טורקיות. בנוסף נמסר כי מ-.1.1.2016, חברות נסיעה רוסיות לא ימכרו חבילות נופש לטורקיה וכן יופסקו טיסות הצ'ארטר, כמו כן יוטלו הגבלות על העסקת עובדים טורקיים.

הסנקציות האלו מצטרפות להודעת שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, על ביטול מדיניות הפטור מויזות לטורקיים ומתחילת השנה האזרחית, טורקיים שירצו לבקר ברוסיה יחוייבו בוויזה.

מוקדם יותר תקף דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב בחריפות את טורקיה, ואמר כי פוטין "מגויס לחלוטין להתמודד עם האיום חסר התקדים מצד טורקיה". לדבריו, ההתנהלות הטורקית היא "טירוף מוחלט ותיאטרון אבסורד".

קודם לכן אמר נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן: "המקרה העציב אותי מאוד. הלוואי שזה לא היה קורה, אבל לרוע המזל זה קרה. אני מקווה שזה לא יקרה שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר