המאבק במחוז החרדי • פרסום ראשון

ועדת הרבנים יוזמת כינוס חירום לכל מנהלי המוסדות החרדיים

לאחר הוראות מועצות גדולי התורה נגד המחוז החרדי במשרד החינוך, ועדת הרבנים לענייני חינוך יוזמת כינוס בחנוכה לכל מנהלי המוסדות החרדיים בארץ לקביעת הכללים ודרכי המאבק (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ועדת הרבנים לענייני חינוך (צילום: באדיבות המצלם)

המאבק במחוז החרדי במשרד החינוך • פרסום ראשון: באיגוד הסמינרים ומנהלי המוסדות יוזמים כינוס מיוחד עבור מנהלי המוסדות שייערך ככל הנראה בחג החנוכה הקרוב בהשתתפות אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות שיביעו זעקה על ההתערבות בתכני החינוך החרדי, כך נודע ל"כיכר השבת".

קרא עוד:

מנהלי המוסדות זועמים על המחוז החרדי במשרד החינוך המתערב לטענתם בתכנים כמו גם בעניינים פנימיים כגון קבלת מורים וצוותי הוראה.

כזכור ביום ראשון שעבר התכנסו חברי ועדת הרבנים לענייני חינוך שע"י מועצות גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה עם נציגי מוסדות החינוך על כל גווניו איגוד הסמינרים, איגוד התתי"ם חינוך העצמאי ומוסדות הפטור, ובהשתתפות שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וסגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש.

לאחר ששמעו הרבנים בקשב רב את מנהלי המוסדות והח"כים התכנסו חברי ועדת הרבנים לדיון סגור שבסופו פורסמו החלטות הכינוס שעיקרם כי עד להודעה חדשה והסדרה מחודשת של יחסי העבודה בין מנהלי המוסדות למחוז החרדי במשרד החינוך אין לשתף פעולה עם המחוז החרדי במשרד החינוך בשום צורה וללא יוצא מהכלל.

הוראות מועצות גדולי התורה

ביום חמישי התקיים דיון נוסף בלשכת מ"מ ראש העיר בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה של "דגל התורה" הרב אברהם רובינשטיין בהנחיית מזכיר ועדת הרבנים הרב יוסף דריימן עם נציגות מצומצמת של מנהלי מוסדות חינוך.

ל"כיכר השבת" נודע כי בכינוס הוחלט שבקרוב, כפי הנראה כבר בחג החנוכה, יתקיים כינוס היסטורי לכלל מנהלי מוסדות החינוך החרדי בו יובא דבר החינוך הטהור בארץ ישראל ויקבעו כללים ברורים להתנהלות המוסדות מול משרד החינוך על כל אגפיו וכן דרכי המאבק.

בכינוס צפויים להשתתף נציגות ממועצות גדולי התורה, נציגות מועדת הרבנים לענייני חינוך וכן שלוחי הציבור השר יקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וסגן שר החינוך מאיר פרוש.

פרטי הכינוס יפורסמו בקרוב וכמו כן יפורסמו פרטיו של מוקד פניות למנהלי מוסדות החינוך שיתן מענה מהיר ויעיל ובזמן אמת לכל מנהל או מנהלת הממושמעים לגדולי ישראל שלא יפגעו בשום בעקבות צייתנותם ועמידתם האיתנה על משמר החינוך הטהור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר