ניצב זהר דביר ימונה לסגן המפכ"ל

השר לביטחון פנים גלעד ארדן החליט כי ניצב זהר דביר שהיה מועמד לתפקיד המפכ"ל בסבב הנוכחי ימונה לסגנו של המפכ"ל רוני אלשיך. דביר הוא תושב קריית טבעון, נשוי ואב לשלושה (חדשות, משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ניצב זהר דביר (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן החליט בצהריים (ראשון) כי ניצב זהר דביר שהיה מועמד לתפקיד המפכ"ל בסבב הנוכחי ימונה לסגן המפכ"ל.

החלטתו של ארדן מגיעה לאחר הודעתו של ממלא-מקום המפכ"ל ניצב בנצי סאו כי יפרוש מהמשטרה בסוף השנה. עד עתה שימש במקביל גם כמפקד מחוז תל אביב וקודם לכן כסגן המפכ"ל בתקופת יוחנן דנינו.

זהר דביר, לשעבר קצין חי"ר ומפקד סיירת גולני, התגייס ליחידה ללוחמה בטרור (ימ"מ) ב-1999. ב-2007 מונה למפקד מרחב עמקים‏ במחוז צפון וב-2008 קודם לדרגת תת-ניצב.

ב-2011 קודם לדרגת ניצב ומונה לתפקיד ראש אגף תמיכה לוגיסטית. בינואר 2014 מונה למפקד מחוז הצפון. דביר הוא תושב קריית טבעון, נשוי ואב לשלושה. הוא בעל תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל ותואר שני בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת תל אביב.

משמעות מינוי דביר שכעת יצטרך המפכ"ל הבא רוני אלשיך למנות שני ניצבים למחוז צפון ולמחוז חוף. בינתיים מסתמן שמפקד מג"ב ניצב עמוס יעקב יעבור לפקד על המחוז הצפוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר