פעילי ארגון להב"ה יפגינו נגד קישוט "עץ אשוח" בירושלים

פעילי ארגון הימין הקיצוני "להב"ה" יפגינו נגד טקס קישוט עץ אשוח במתחם 'ימקא' בירושלים. "בשעה שיש פיגועים יומיים בעיר, נערך כנס שכל כולו ניסיון להעביר ילדים יהודים על דתם" נטען (חדשות)

עץ אשוח (צילום: שאטרסטוק)

פעילי ארגון הימין הקיצוני "להב"ה" יפגינו הערב (ראשון) בירושלים נגד קישוט "עץ אשוח" בטקס שייערך במתחם "ימקא" בעיר לרגל חג המולד הנוצרי.

במודעות שנתלו בירושלים ועוררו את זעמם של פעילי הימין, נקראים ילדי העיר להגיע למתחם כדי לקשט את "עץ חג המולד", לקבל עץ אשוח, לשיר את שירי חג המולד ו"ליהנות מצלצולי הפעמון המוצב בחזית מגדל ימקא". המודעה נחתמה ב"סנטה קלאוס מחלק הפתעות" והתנוססו עליה סמלי 'קרן ירושלים' ו'ימק"א הבינלאומי ירושלים'.

בעבר, הטקס היה מיועד רק לתושבים הנוצרים, אולם השנה, כך טוענים פעילי הימין, הפנייה נעשתה לכלל התושבים: "השנה הפנייה בעברית ומיועדת לכל ילדי ירושלים ובעיקר לילדים היהודים" אמרו בלהב"ה.

בנצי גופשטיין מלהב"ה מסר: "לא יעלה על הדעת שבשעה שיש פיגועים יומיים בירושלים נערך כנס שכל כולו ניסיון להעביר ילדים יהודים על דתם. המעשה חמור שבעתיים כאשר הוא מכוון לא רק לילדים נוצרים אלא מיועד דווקא לילדים יהודים במטרה להעביר אותם על דתם דבר שאסור לפי חוק, אני דורש ממשטרת ישראל למנוע את האירוע, אם הם לא יעשו את זה אנחנו נעשה הכל כדי למנוע את האירוע, אני קורא לכל מי שירושלים חשובה לו להגיע איתנו היום ב 17:30 ליד מלון המלך דוד ולמחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר