מתקפה חריפה

"הערבים פראי אדם, אפשר לסמוך על רופא ערבי? הוא אויב!"

הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים בישראל, מביע חשש מכך ש"הערבים נמצאים בכל מקום. בכל בתי החולים. האחים - רובם ערבים" ותוקף בחריפות את ראש הממשלה. תיעוד בלעדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

גל הטרור: הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך שיחה שעסקה בגל הטרור ותפקודו של ראש הממשלה.

בתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת", נראה הגר"צ בוארון נפגש עם הרב יהושע מרדכי שמידט ומתייחס למצב הביטחוני: "ראש הממשלה לא עושה כלום. צריך להכות בהם (בערבים. י-כ) שם. כמו שעשה שרון, להיכנס לשכם, להרוס את כל התשתית".

"ביבי רק מדבר. מדבר גבוהה גבוהה. אובמה... זה התפקיד שלו? להתגרות בהם? זו לא החכמה. לא יודע אם זה יגמור אבל לא צריך לוותר על מה שאפשר לעשות. כמובן שצריך להתפלל ולבקש רחמים".

"הוא לא עשה כלום" ממשיך הרב לתקוף את ראש הממשלה: "מביא עוד שוטרים, עוד שוטרים. זה לא חכמה. זה כמו חלם. במקום לתקן את הגשר בנו בית חולים מתחת לגשר. עוד שוטרים - עוד שוטרים... הם לא עושים שום דבר בממשלה"

לדברי הדיין הבכיר: "ערבים לא מבינים בלשון רכה. רק אם תרתיע אותם הם פוחדים. פראי אדם, ממש פראי אדם, בכל מקום הם נמצאים - לצערנו, כל בתי החולים, כל האחים - רובם גויים".

"איך אפשר לסמוך עליהם? אחיות גויות, ערבים, רופאים ערבים. איך אפשר לסמוך עליהם? הם שונאים - הם אויבים, איך אפשר לסמוך עליהם?".

הרב בוארון חזר ותקף את הממשלה והעומד בראשה והתייחס גם להכרזה על בניית אלפי יחידות דיור בירושלים, כשלדבריו: "בפועל לא בונים כלום, רק עושים רעש לעולם. הם לא בונים, רק מפרקים".

הרב שמידט, רבו של היישוב שבי שומרון וראש ישיבת שבי שומרון ששוחח עם הרב בוארון, מוציא בימים אלו את ספריו 'שיטת הסימנים' על הגמרא, אותם הוא נוהג להוציא לאור מזה כ-14 שנה באותו תאריך בו הוא ניצל מהתנקשות של מחבלים ערבים שירו בו 28 כדורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר