היום: הכרעת הדין במשפט רצח הנער מוחמד אבו חדיר

בית המשפט המחוזי בירושלים יכריע היום במשפט רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, בו נאשמים יוסף חיים בן דוד ושני קטינים מקרובי משפחתו. אביו חוסיין: "פחות ממאסר עולם אפנה להאג" (משפט)

יוסף חיים בן דוד בבית המשפט (צילום: הדס פרוש - פלאש90)

בית המשפט המחוזי בירושלים, יכריע היום במשפט רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, ביולי שנה שעברה, בידי יוסף חיים בן דוד ושני קטינים קרובי משפחתו.

אביו, חוסיין, אמר ל-ynet, כי הוא דורש שהרוצחים יקבלו מאסר עולם, "אם יהיה פחות אני אפנה לבית הדין הבינלאומי בהאג, ואני בטוח שהרשות הפלסטינית תסייע לנו. אני רוצה צדק".

חוסיין סיפר על התחושות ואמר: "קשה לי מאוד להגיע לבית המשפט. כל פעם שאנחנו רואים את הרוצחים של הבן שלי, הדם שלנו נשרף. בתי הכלא בישראל נותנים תנאים טובים גם לאסירים כבדים. מי שרצח את יצחק רבין נמצא במלון. המדינה הסכימה אפילו שהוא יתחתן, זה עונש אמיתי?"

מוחמד אבו חדיר (צילום: פלאש90)

הנאשמים ברצח הם כאמור, יוסף חיים בן דוד, בן 31 ושני קטינים מקרובי משפחתו, וזאת כנקמה על חטיפת ורצח שלושת תלמידי הישיבה. על פי כתב האישום ביולי 2014, הם יצאו לשכונות הערביות בירושלים בכדי לחפש קרבן, אחרי חיפושים הבחינו באבו חדיר, חטפו אותו והעלו אותו לרכבם כששני הקטינים תופסים אותו.

אבו חדיר התנגד, ובן דוד הורה לקטינים ל"גמור אותו", אחד מהם חנק אותו עד שאיבד את הכרתו. הם נסעו ליער ירושלים, שם שלף בן דוד לום והחל לחבוט באבו חדיר,תוך שהוא קורא "זה בשביל משפחת פוגל, זה בשביל שלהבת פס", לאחר מכן הם שפכו חומר דליק על אבו חדיר והציתו אותו.

משם נסעו הנאשמים לגן סאקר והשמידו ראיות ולאחר מכן נסעו לביתו של בן דוד ביישוב אדם, ניגנו על גיטרות והלכו לישון.

כאמור, היום יכריע בית המשפט בראשות סגן הנשיא השופט יעקב צבן והשופטים רפי כרמל ורבקה פרידמן-פלדמן, בהרשעתם של השלושה ויקבע מעוד לגזר הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר