הניצב החשוד עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת

הניצב החשוד בהתנהגות לא ראוייה, ניצב רוני ריטמן, עבר בדיקת פוליגרף פרטית, בה נקבע כי הוא דובר אמת וכי לא עשה את המיוחס לו או אמר דבר פסול לקצינה "מדובר בעלילת שווא" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רוני ריטמן (צילום: צביקה טישלר - ynet)

פרשת ניצב ריטמן: אתמול הותר לפרסום כי הניצב החשוד במעשים לא ראויים, הוא ניצב רוני ריטמן, מפקד יחידת לה"ב 433, אלא שהבוקר נחשף בynet, ממצאי בדיקת פוליגרף פרטיים שעשה ריטמן, המראים כי הוא דובר אמת.

החקירה החלה בעקבות תלונות שהגיעו למח"ש, על התנהגות לא ראוייה של ריטמן כלפי קצינה במסיבה משטרתית לפני חמש שנים, הקצינה עצמה התלוננה במח"ש ובנוסף מסרה עדות שוטרת שהייתה עדה למקרה.

מנגד, ריטמן טוען כי כל הסיפור לא היה ולא נברא וכי מדובר במזימה של כמה קצינים שרוצים לחסלו. ריטמן דרש לעבור בדיקת פוליגרף אך במח"ש סירבו לכך.

בשל כך, פנה ריטמן מיוזמתו לערוך בדיקת פוליגרף, בה נשאל שלוש שאלות. אחת האם אכן ביצע את המעשה המיוחס לו, הוא השיב בשלילה ונמצא דובר אמת. שאלה שניה הייתה האם איבד שליטה כתוצאה משתית אלכהול, הוא השיב בשלילה ועל פי הממצאים לא ניתן לקבוע בוודאות אך הוא יותר קרוב להגדרת דובר אמת. בנוסף נשאל האם אמר משפט לא ראוי לקצינה, הוא השיב בשלילה ונמצא דובר אמת.

עורך הבדיקה קבע כי על סמך ממצאי הבדיקה, ריטמן לא ביצע את המעשה המיוחס לו ולא אמר לקצינה דבר לא ראוי.

פ]רקליטו של ריטמן עו"ד ירון לונדון אמר: "מרשי מכחיש מכל וכל את הטענות האלה ומוכן להתעמת עם כל אחד על כל שאלה וכל טענה", הוא אמר. "אין לנו ספק שבסופו של דבר האמת תתברר".

עו"ד לונדון הוסיף: "מלכתחילה האמנתי בחפותו — הבדיקה הזאת רק מחזקת את מה שידענו מלכתחילה, שמדובר בעלילת שווא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר