פרסום ראשון

הנהגים ב'סופרבוס' מאיימים: נשבות בשבוע הבא במחאה על אי הכרה בועד

נהגי חברת סופרבוס מאימיים כי ישבתו מהשבוע הבא, כך נודע ל"כיכר השבת". הנהגים שובתים בשל אי הכרה בוועד החדש שהקימו ובמחאה על תנאי העסקתם. החברה: "בודקים בימים אלו את הבקשה" (רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Yossi.malki)

פרסום ראשון: נהגי חברת סופרבוס מאימים כי ישביתו את פעילותם החל מעוד שבוע בערים חרדיות ושאינם, בשל סכסוך עבודה עליו הוכרז בחברה - כך נודע ל"כיכר השבת".

לפני כחודש התאגדו מאות נהגים יחד בארגון "כוח לעובדים" ולטענתם החברה מסרבת להכיר בכך ולכן הוחלט להכריז על סכסוך עבודה שבמסגרתו תיפתח שביתה.

עופר בוטל חבר וועד ונהג בסניף בית שמש אמר כי "כל שנדרש מהחברה הוא לעבור על רשימת החברים ששלחנו, להיווכח כי אכן הארגון יציג ולהתחיל עמנו במו"מ לשיפור תנאי ההעסקה בחברה לרווחת הנהגים והנוסעים".

"במקום זה היא ממשיכה לעשות כל מאמץ להתחמק ממשא ומתן ולהתעלם מהנוסעים שישלמו את מחיר סרבנות ההנהלה, בשביתות ושיבושי עבודה", הוסיף.

העובדים קובלים על תנאי העסקתם הנמוכים מן התנאים המקובלים בענף. כך לדוגמה, נסיעה של שעה, מוגדרת כארבעים דקות בלבד ומתוגמלת בהתאם. הנהגים חייבים לעבוד בפיצולים, ולא לקבל תשלום על השעות הריקות שביניהם ואין כל הגדרה מתי מסתיים יום עבודה.

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בהתאם לחוק, סופרבוס בודקת בימים אלה את בקשת ארגון כח לעובדים להכיר בה כארגון יציג לעובדי סופרבוס ותמוהה בעינינו התנהלות הארגון לפיה הוא מכריז סכסוך עבודה עוד בטרם הסתיימה הבדיקה.

"שכרם של נהגי סופרבוס צפוי להתעדכן ולעלות בחודש ינואר ב20% ויעמוד על 39 שח לשעה. על כן, לא ברורים לנו האיומים על השביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר