יו"ר קק"ל החדש השעה הקמת פארק לזכר הרבי מליוובאוויטש

יו"ר קק"ל החדש דני עטר, הודיע כי הוא משעה פרויקט להקמת פארק לזכר האדמו"ר מליוובאוויטש בכפר חב"ד. מקק"ל נמסר כי כל הפרויקטים נעצרו עד לבחינת קריטריונים חדשים (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

קרן קיימת לישראל החליטה להשהות הקמת פארק לזכרו של האדמו"ר רבי מנחם מענדל שנאורסון מליוובאוויטש, שאמור היה לקום בכפר חב"ד בעלות מיליוני שקלים.

עם ההחלטה לבנות את הפארק, פורסם מכרז על ידי הקרן והמימון אמור היה להתקבל מהקרן והמועצה אזורית לוד, כעת לא ברור אם בכלל הפארק יקום לאור ההחלטה.

עם הוצאת המכרז היה זה יו"ר עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון שתקף אותה ושיגר מכתב ליו"ר דאז בו הוא קבל על כך.

"לתומי סברתי כי קק"ל היא זרוע של התנועה הציונית, ועוסקת בפעילות שיש בה כדי לקדם את תפיסת העולם הציונית, וכי שיקול זה מנחה את עבודתה... גם פרשנות גמישה ונדיבה לתפיסת עולם זו תתקשה לכלול בה את חב"ד, אשר מקפידה כי כל מוסדותיה יישאו אך ורק את השם 'ארץ ישראל' ולא, חס וחלילה, 'מדינת ישראל'", כתב.

ההחלטה להשעות את הפרויקט התקבלה עם כניסתו לתפקיד של היו"ר דני עטר לפני כשבועיים. בקק"ל הבהירו כי הוחלט לשהות הקמת עוד פארקים ולא הייתה החלטה ספציפית לגבי כפר חב"ד, כך על פי הדיווח ב'גלובס'.

מקרן קיימת לישראל נמסר בתגובה: "יו"ר קק"ל דני עטר הורה עם כניסתו לתפקיד להפסיק לאלתר את כל הפרויקטים שעליהם חתומה קק"ל וטרם החלו בשלב הביצוע, על מנת לקבוע אמות מידה ברורות לפעילות קק"ל בתחום זה. לאחר גיבוש אמות המידה תמשיך קק"ל לקדם אך ורק פרויקטים שיעמדו בהן באופן מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר