כינוס חירום

המלחמה באקדמיה: "ישנן בנות המעדיפות את התואר, המשכורת והכבוד"

הערב ייערך כינוס חירום בברכת מרן הגראי"ל שטיינמן ובהשתתפות מרנן הגר"ח קנייבסקי והרבי מויז'ניץ נגד פרצת לימודי האקדמיה של תלמידות סמינר ה"גורם להידרדרות רוחנית" • כל הפרטים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי ועדת הרבנים לענייני חינוך (צילום: באדיבות המצלם)

המלחמה באקדמיה: הערב (שלישי) צפוי להתקיים בבני ברק כינוס חירום בראשות גדולי ישראל המיועד עבור מנהלי הסמינרים ומוסדות החינוך לבנות זאת בכדי לטכס עיצה כיצד להתמודד מול פירצת חדירת הלימודים האקדמאיים לנשים ובנות חרדיות וכן להשמיע את הוראת גדולי הדור בעניין.

הכינוס, מתקיים בברכתו ובהוראתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שהתבטא בעבר פעמים רבות כנגד התופעה הפסולה ובראשותם של גדולי ישראל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וכ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שישתתפו בכינוס בשל חשיבותו.

את הכנס צפוי לפתוח הרב מרדכי שטרן מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל וחבר וועדת הרבנים לעניני חינוך שיתריע על המתרחש בשנים האחרונות כאשר בנות תלמידות בסמינרים חרדיים בוחרות מרצונן לעזוב את ספסל הלימודים לאחר התיכון (כיתות ה' ו-ו') ולעבור ללמוד במוסד אקדמי אפילו חרדי.

בכינוס צפויים לשאת דברים חריפים, חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון, הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין והגאון רבי משה ברזובסקי ראש ישיבת סלונים ובנו של האדמו"ר וכן רבנים נוספים.

לדברי גורמים בוועדה לעניני חינוך, נוצר בקרב נשים חרדיות רבות "טרנד" של עזיבת הסמינר ומתן היתר לעצמן ללמוד במקומות פסולים שאין רוח חכמים נוחה מהן.

"בעבר כל בת ישראל היתה יודעת כי הסמינר הוא בית הגידול לחיים של תורה ויראת שמיים ולבניית בית נאמן על אדני התורה אולם בשנים האחרונות ישנן כאלו המעדיפות את התואר, המשכורת והכבוד כשהדבר גורם במקרים רבים להידרדרות רוחנית", מתריעים הגורמים.

את הכינוס צפוי לנעול בדברי סיכום הרב אברהם רובינשטיין מזכיר מועצת גדולי התורה הליטאית שהינו חבר וועדת הרבנים לעניני חינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר