תחנת משטרה נחנכה בציון הרשב"י במירון

תחנת משטרה חדשה נחנכה בציון הרשב"י במירון, בהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים הגר"ש רבינוביץ, מפקד המחוז הצפוני זהר דביר ובכירים נוספים. "הישג של עבודה מאומצת" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

משטרת מירון: תחנת משטרה חדשה, נחנכה הבוקר בסמוך לציון הרשב"י במירון, בהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ', מפקד מחוז צפון ניצב זהר דביר, ראש אגף התיכנון ניצב דני חן ובכירי משטרת הצפון.

במשטרה אומרים כי "נקודת המשטרה במירון תעניק שירותי אכיפה ומניעה מגוונים לכלל הקהילה באזור. שירותי המשטרה יהיו מתקדמים,יעילים וזמינים לטובת ביטחונם האישי ואיכות חייהם של תושבי האזור".

"כחלק מתפיסה חברתית ורב תרבותית שגובשה במשטרה, מוסיפים. "שירותיה יינתנו באופן מותאם, יעיל ושוויוני, לכלל הקהילות במושבי האזור על פי צרכיהם הייחודיים, כדוגמת אירוע ההילולה בל"ג בעומר הנמשך מספר ימים ובו חוגגים מאות אלפי משתתפים ויש צורך לאבטחם, אך בו זמנית לשמר את שגרת החיים התקינה במקום".

מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר הוסיף ואמר: "מירון הוא אחד המקומות המתויירים ביותר ביהדות בארץ, נקודת משטרה באתר הוא הישג ופועל יוצא של עבודת מטה מאומצת.

"ביחד עם גורמי הדת פעלנו ועמלנו וכיום אנו חונכים את נקודת המשטרה, אשר תשפר את השירות לאזרחים באזור ותנגיש את שירותי המשטרה צעד אחד קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר