פרסום ראשון

משרדי הפרסום נכנעו: החרם על "הפלס" לא יוסר

מסתמן כי החרם על עיתון "הפלס" יישאר ומשרדי הפרסום לא יכירו בעיתון באופן רשמי באמצעות פרסום מודעות. ב"ועד ידידי הפלס" מאשימים כי "מדובר במהלך מתוחכם של המשרדים" (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עיתון "הפלס" (צילום ארכיון: דובי קורן, כיכר השבת)

לאחר מאבק ממושך מסתמן ניצחון לממסד הליטאי בכך שהחרם על עיתון "הפלס" יישאר ומשרדי הפרסום לא יכירו בעיתון "הפלס" ביטאון תנועת בני תורה על ידי פרסום מודעות, כך נודע ל"כיכר השבת".

משרדי הפרסום נכנעו בכך ללחץ הציבורי מצד אברכים ופעילים המזוהים עם תנועת "דגל התורה" שאיימו להחרים את המשרדים ואף לפגוע בהעברת לקוחות ולפיכך הבינו כי עדיף שלא לפרסם שם.

השאלה הגדולה הינה האם גם מתקפת ההטרדות והאיומים בחרם נגדי מצד תומכי "הפלס" ישובו זאת לאחר שהודיעו בחודש האחרון כי הם מפסיקים את פעילות קו המאבק.

גורמים המקורבים ל"ועד ידידי הפלס" אומרים כי "מדובר במהלך מתוחכם של משרדי הפרסום בו הציגו מצג שווא כביכול ישנה כוונה ורצון אמיתי לפרסם בעיתון הפלס ולכבד את אלפי הקוראים שמגיעה להם הזכות לקבל פרסום כמו כל קוראי שאר היומונים, בעוד מטרתם האמיתית הייתה להרגיע את לקוחותיהם בתקופת חתימת החוזים מול משרדי הפרסום לקראת שנת 2016 ולהרוויח שקט תעשייתי על חשבון ציבור קוראי עיתון הפלס".

לדבריהם: "הוכחנו כי מטרותינו היו ענייניות ולא מלחמתיות, ושוב הוכח מי פניו לשלום ומי מחפש את המלחמה ואת הרדיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר