משה אבוטבול הבטיח לתרום 400 ש"ח והאופזיציה תמכה

ראש העיר בית שמש משה אבוטבול הביא הצעה לדיון במועצת העיר ונזקק לתמיכת האופוזיציה, הוא הבטיח שאם יתמכו בהצעה, יתרום 400 ש"ח לארגון בעיר, וחברי האופוזיציה תמכו בהצעה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

התרגיל של אבוטבול: לראשונה מאז הבחירות בעיר בית שמש שלוו בהסתה נגד הציבור החרדי, חברי האופוזיציה הצביעו בעד הצעה קואליציוניות שהובאה לדיון.

היה זה בעת דיון במליאת מועצת העיר, ראש העיר משה אבוטבול העלה להצבעה הצעה למחזור הלוואות העירייה בבנק דקסיה של השלטון המקומי, מהלך שלטענתו יחסוך לקופת העירייה סכומים גדולים.

ההצעה לא הייתה בסדר היום שנקבע לפי הנהלים עשרה ימים מראש, ולכן היה צורך בהסכמת האופוזיציה על מנת שההצעה לא תדחה לישיבת המליאה הבאה.

להפתעת חברי המועצה, הכריז ראש העיר כי במידה וחברי האופוזיציה יצביעו בעד ההצעה, הוא יתרום מכיסו 400 שקלים לאחד מהארגונים הפועלים בעיר.

ואכן התרגיל הצליח, וחברי האופוזיציה, אולי מתוך רצון להוציא כסף מאבטבול, הפתיעו ותמכו כמעט לראשונה בהצעת הקואליציה.

מאז תום הבחירות הצביעה האופוזיציה נגד הקואליציה בכל ההצעות שהוגשו על ידה. ההסתה נגד הציבור החרדי אמנם נמוגה, אך עובדה זו לא מונעת מחברי מועצה בעירייה לנסות ולחבל בהישגי החרדים.

זו אינה הפעם הראשונה שראש העיר אבוטבול מצליח לקעקע את האופוזיציה בעירו. בתחילת השנה, אלי כהן, שהתמודד לראשות העיר בית שמש מטעם הבית היהודי והוביל קמפיין הסתה נגד הציבור החרדי, הודיע כי הוא פורש מהמפלגה, לאחר ששני חבריה הצטרפו לקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר