לאחר התקיפה

הגאון רבי זמיר כהן מאיים בתביעת ענק נגד הרב אמנון יצחק

עורכי הדין של הגאון הרב זמיר כהן שלחו איום בתביעת דיבה כנגד הרב אמנון יצחק והאשימו כי ההסתה לכאורה נגד הרב זמיר הביאה לניסיון לפגוע בו. עורכי הדין של הרב אמנון: הוא לא מסית אלא מגיב כאמצעי הגנה ללשון הרע. נמשיך לחשוף ביקורת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב זמיר כהן והרב אמנון יצחק (צילום: נתי שוחט - פלאש 90 ואדיבות המצלם)

איום בתביעה: ארגון 'הידברות' בנשיאות הגאון רבי זמיר כהן, מגדולי מחזירי התשובה, מאיים בתביעה בסך מיליון שקל נגד הרב אמנון יצחק, זאת לאחר שלטענת עורכי דינו של הרב, כפי שעולות ממכתב ההתראה שנשלח, הרב אמנון יצחק ביצע "פרסומים שיש בהם הוצאת דיבה, חמורה ומובהקת" על הרב זמיר כהן.

במכתב ההתראה, כותבת עורכת דינו של הרב כהן, טלי בן סימון כי הרב אמנון יצחק "שופך את דמו ומוציא דיבתו של כבוד הרב זמיר כהן - רבו של ארגון הדברות, ברבים. זאת, בשיעורים המועברים על ידך בבית הכנסת, המועלים תדיר לאתר עמותת "שופר" שבראשה אתה עומד, ובערוץ ה"יו-טיוב" וברשת ה"פייסבוק" וברשת ה"ווטסאפ".

לדבריה: "ברור כי דברי ההסתה שזרעת (הרב יצחק. -י. כ) בכל מקום הביאו לכך שכבוד הרב (הרב זמיר כהן. י-כ) הותקף על ידי שליחך לאחר שסיים שיעור תורה, ואך בנס משמיים לא הסתיים האירוע גם בפגיעה בגוף שלו, של תלמידיו שמילטו אותו ושל נהגו".

"המעט שניתן לומר על הדברים שפורסמו על ידך בשער בת רבים הוא כי המדובר בשרשרת פרסומי דיבה מבזים ומשפילים, שהגיעו לאלפים אם לא לעשרות אלפי אנשים, חילונים וחרדים כאחד, והכול בתוך זמן קצר, ובמטרה להתנקם בו בדרך של פגיעה בשמו הטוב, במקצועו במשלח ידו וביכולתו למלא את תפקידו הציבורי כדין" נכתב במכתב ההתראה.

עורכת הדין בן סימון דורשת: "למחוק מאתר עמותת שופר ומכל מקום אחר ברשת האינטרנט לרבות רשת הפייסבוק והיוטיוב כל פוסט או פרסום אחר שיש בו כדי לבזות את כבוד הרב זמיר ואת ארגון הדברות, ולהודיע על כך במיידית למרשתנו".

בסיום המכתב מזהירה עורכת הדין: "לנקוט כנגדך בכל האמצעים העומדים לרשותם על-פי חוק בהליכים אזרחיים ובהליכים פליליים שהוצאותיהם ותוצאותיהם יחולו עליך, לרבות תלונה למשטרה, הגשת קובלנה פלילית פרטית והגשת תביעה אזרחית שסכומה לא ירד מ-1,000,000 שקלים בתוספת שכר טרחת עורכי דין והוצאות".

הרב אמנון יצחק: לא מסית, מגיב כאמצעי הגנה

עורך דינו של הרב, אורי גמליאל, שיגר מכתב לפרקליטתו של הרב זמיר כהן וטען כי הפנייה חסרת בסיס עובדתי ומשפטית. לדבריו, הרב אמנון יצחק אינו מסית אלא מגיב כאמצעי הגנה "לדברי לשון הרע אשר מוציא מרשיך כנגד מרשי" והוסיף כי הרב אמנון יצחק "מרביץ תוכחה במרשך על דברי השקר אשר פרסם בשעת בת רבים".

כמו כן טוען עו"ד גמליאל כי דבריו של הרב אמנון יצחק אינם בגדר לשון הרע - על פי החוק. כמו כן, לטענתו, "הסדר הכרונולוגי אינו מדויק בלשון המעטה ומסולף בכדי שיתאים למצג השווא אשר אתם עתידים להציג בפני בית המשפט".

לדברי עורך הדין, הרב אמנון יצחק מתכוון "להמשיך ולחשוף ביתר שאת בזמן הקרוב - כחלק מתחקיר שמתבצע לאורך זמן - את ביקורתו כנגד מרשך לטובת כלל הציבור, על פי דין". כמו כן טוען גמליאל כי במסגרת כתב ההתראה עולה ש"מרשך וחסידיו מסרו עדות שקר במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר